דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » טיפול בקמטים בפלזמה – ההליך החדשני

טיפול בקמטים בפלזמה – ההליך החדשני

טיפול בקמטים בפלזמה

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

טיפול פלזמה נקרא גם טיפול PRP ומתבצע על ידי שימוש בחומר ייחודי בעל ריכוז גבוה של טסיות דם וחלבונים חשובים לגוף האחראיים על ריפוי וחידוש. טסיות הדם מכילות גורמי צמיחה ופקטורי גדילה רבים הנקראים growth factors ומאפשרים להפעיל את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף והעור בפנים. הזרקה ממוקדת של החומר במסגרת טיפול בקמטים בפלזמה מסייעת לשפר את המראה והמרקים של עור הפנים. הטיפול החדשני מעניק תוצאה מרשימה בהחלט, עם עור פנים מחודש, חלק מקמטים ונקי מכתמי פיגמנטציה ופגמי עור אחרים. ההליך מעניק פתרון לנשים וגברים כאחד, עם שיפור משמעותי במראה החיצוני והתחושה הפנימית, שכן מראה הפנים שלנו משפיע באופן ישיר על המראה הכללי ועל תחושת הדימוי האישי שלנו.

אז מהו טיפול בקמטים בפלזמה? כיצד ההליך מתבצע ולמי הוא מתאים בעיקר? המשיכו לקרוא וגלו, כל המידע הרלוונטי בהמשך המאמר.

מהו טיפול בקמטים בפלזמה? 

עור הפנים שלנו חווה שינויים רבים עם השנים. הייצור הטבעי של חלבונים מסוג קולגן ואלסטין פוחת באופן משמעותי, ייצור חומצה היאלורונית עוצר ומתקבלים סימנים המעידים על התבגרות העור. העור באזור הפנים והצוואר הופך לרופף יותר ומאבד מהנפח שלו, שומן תת עורי שוקע ומתקבל מראה מבוגר יותר. סימני הגיל יטביעו את חותמם אצל כל אחד ואחת מאתנו בשלב זה או אחר בחיים ומדובר בתהליך טבעי. בעבר, לא היה מנוס מההשפעות של התבגרות הגיל ואנשים היו צריכים להשלים עם הקמטים והסימנים על פני העור. נוצר רפיון של העור, שינוי במרקם העור ומראה עייף וחסר חינניות. בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית בשנים האחרונות, היום קיימים מגוון טיפולים המסייעים בהצערת העור ומשפרים את המראה, הגוון והמרקם שלו. טיפול בפלזמה בקמטים נחשב לשיטה מהפכנית וחדשנית לטיפול בקמטים וקמטוטים ומעניק תוצאה מרשימה.

טיפול בקמטים בפלזמה - ההליך החדשני

למי טיפול בקמטים בפלזמה מתאים?

הטיפול החדשני מתאים בעיקר עבור אנשים בגילאי 30 פלוס אשר חווים רפיון של העור ונוצרו על פניהם קמטים או כתמים המעידים על הזדקנות. ייצור של חלבונים חשובים כמו קולגן ואלסטין פוחת ומתקבל מראה מבוגר. ההליך החדשני לטיפול בקמטים ופגעי עור בפנים נחשב לבטוח במיוחד בזכות העובדה שהוא מתבצע בטכניקה מתקדמת ומדויקת. החומר המרוכז המוזרק מאפשר לחדש ולשפר את המרקם והמראה של העור בכמה רמות ומעניק שיפור משמעותי עם טשטוש אולטימטיבי של קמטים וקמטוטים. טיפול בקמטים בפלזמה מתבצע על ידי שימוש בחומר עצמוני מדגימת דם הנלקחת מהמטופל או המטופלת אשר עוברים את ההליך בתחילת הטיפול. בשל כך, החומר בעל רמת תאימות מקסימלית עם הגוף של המטופל/ת עצמם וההליך אינו כרוך בסיכונים או תופעות לוואי. ההחלמה ממנו מהירה וניתן ליהנות מהתוצאות המרשימות שלו תוך זמן קצר יחסית.

איך פלזמה עשירה בטסיות מסייעת לטיפול בקמטים?

טסיות הדם שלנו מכילות תאים המכונים טרומבוציטים אשר אחראיים לתהליכי ריפוי וחידוש טבעיים בגוף. כאשר הפלזמה מוזרקת באופן נקודתי לעור הפנים, הטיפול המהפכני מסייע לחדש את התאים באזור ומעודד ייצור טבעי של חלבונים חשובים לבריאות העור. ייצור החלבונים המוגבר משפר את מראה ומרקם העור באופן הדרגתי אחרי הזרקת הטסיות ובתום סדרה של בין 3-5 טיפולים, ניתן לראות שינוי משמעותי בהחלט. הזרקה ממוקדת של טסיות הדם לשכבה התת עורית, המסייעת לעורר ייצור של קולגן, אלסטין וחלבונים אחרים החיוניים לעור בריא וצעיר. כאשר חלבונים אלו מיוצרים, ניתן להפחית או להעלים קמטים, וכתוצאה מכך לשפר את המראה באופן משמעותי. הטיפול מאפשר לתקן את המרקם והגוון של העור ומעניק לו מראה אחיד ואסתטי יותר.

כיצד טיפול בקמטים בפלזמה מתבצע? 

החומר המרוכז מופק בתחילת הטיפול מדגימת הדם של המטופל או המטופלת שעוברים את ההליך. טיפול פלזמה להפחתת קמטים הינו הליך חדש יחסית אשר צובר פופולריות רבה בארץ ובעולם. ההליך כולל הזרקה ממוקדת של כמות דם קטנה מדגימת הדם של המטופל/ת לשכבה התת עורית בפנים. הפלזמה מכילה כמות גבוהה של טסיות דם המסייעות לעורר את ייצור הקולגן והאלסטין בעור ולהפחית את המראה והעומק של קמטים ופגעי עור אחרים.

במסגרת טיפול בקמטים בפלזמה, נשאבת דגימת דם סטנדרטית של מספר מבחנות מהזרוע של המטופל/ת אשר עוברים את ההליך, בדומה לבדיקת דם רגילה. לאחר מכן הדם מועבר לטיהור, סינון וסנתוז של הרכיבים השונים. מתקבלת שכבה של פלזמה מרוכזת ועשירה בטסיות המשמשת לביצוע ההליך, אותה הרופא המומחה מעביר למזרק חדש וסטרילי. הפלזמה מכילה  ויטמינים, חלבונים, תאי דם, פקטורי גדילה והורמונים האחראיים על צמיחה, התחדשות תאים וריפוי. הטכניקה הייחודית מנצלת את היתרונות הטבעיים של הגוף לשיפור המראה והמרקם של עור הפנים. הליך זה אינו פולשני ואינו דורש זמן החלמה, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אלו מכם אשר מעוניינים להפחית קמטים ללא ניתוח או טיפולים פולשניים. 

טיפול בקמטים בפלזמה

כמה טיפולים נדרשים לקבלת התוצאה הסופית?

טיפול בקמטים בפלזמה ניתן לבצע בפגישה אחת בודדה או במספר פגישות, לרוב בין 3 ל-5, עם תוצאות המחזיקות למשך עד כשנה ומעלה. מספר הפגישות ייקבע עבורכם במהלך פגישת הייעוץ האישית המקדימה שלכם, בהתאם להמלצה של הרופא המומחה וצוות הקליניקה. ההליך הייחודי מאפשר למטופלים ליהנות מעור חלק יותר עם פחות קמטים ומראה כללי משופר, צעיר וחינני. המראה המשודרג של הפנים הנקיות והחלקות בתום תקופת החידוש של העור מוביל לשיפור משמעותי בכל תחומי החיים, הן במראה החיצוני והן בתחושה הפנימית והדימוי האישי של המטופלים. 

לסיכום

החומר הייחודי בו נעשה שימוש במסגרת הטיפול מופק מדגימת הדם של המטופל או המטופלת שעוברים את ההליך, ולכן הוא נחשב לבטוח וטבעי לחלוטין. ההזרקה הממוקדת של טסיות הדם לשכבה התת עורית בפנים עוזרת להמריץ את ייצור הקולגן והאלסטין ולשפר את מרקם העור בכמה רמות. טיפול בקמטים בפלזמה מעניק למטופלים בכל גיל אפקט מיטבי של עור בריא, קורן ומחודש.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים