דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » הזרקת פלזמה לשיער לצמיחה מחודשת

הזרקת פלזמה לשיער לצמיחה מחודשת

פתרונות לאיבוד שיער נשים - טיפולים יעילים

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

השיער שלנו בעל תפקיד מאוד חשוב במראה הכללי והדימוי העצמי שלנו, ולמרבה הצער נשירת שיער היא בעיה אתה מתמודדים אינספור אנשים ברחבי הארץ והעולם. מחקרים מהשנים האחרונות מעריכים כי כ-80% מהגברים ו-40% מהנשים יחוו התקרחות או שיער דליל בשלב מסוים בחייהם. מספר זה גדל בהדרגתיות מדי שנה, מה שמעיד על כך שמדובר בדאגה גוברת המשפיעה לרעה על המראה החיצוני והביטחון העצמי. הרפואה האסתטית ותחום שיקום השיער עשו התקדמות מדהימה בשנים האחרונות, והיום ישנם פתרונות יעילים וחדשניים ביותר לנשירת שיער והתקרחות. הזרקת פלזמה לשיער הוא אחד הטיפולים היעילים הקיימים כיום למאבק בדלילות השיער ומאפשר למטופלים להצמיח מחדש שיער טבעי ובריא בקרקפת. הטכניקה החדשנית בה הטיפול מתבצע היא בטוחה ורמת הסיכון שלו מינימלית, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לשיקום השיער.

במאמר זה נדבר על הזרקת פלזמה לשיער – כיצד הטיפול מתבצע, למי הוא מתאים, למה הוא נחשב לכה פופולרי ולאיזו תוצאה סופית נצפה. כל המידע החשוב בהמשך המאמר.

מה זה טיפול הזרקת פלזמה לשיער?

טיפול הזרקת פלזמה לשיער הוא חלק מתחום מתקדם של טיפולים אסתטיים המכונים טיפולי פלזמה. הטיפול ידוע גם בשם טיפול PRP, או באנגלית Platelet-Rich Plasma. ההליך החדשני עושה שימוש בחומר עצמוני הנקרא פלזמה עשירה בטסיות ומופק מדגימת דם שנלקחת מהמטופל/ת אשר עוברים אותו. הרופא המומחה מבצע עיבוד והפרדה של הפלזמה משאר מרכיבי הדם ומזריק אותה אל הקרקפת. אנשים אשר סובלים מאובדן שיער והתקרחות מחפשים אחר פתרונות כמו סרומים, מסרקים מיוחדים, ויטמינים וכדומה. כל אלו מתיימרים לעצור את הנשירה וההתקרחות אך מעטים מעניקים תוצאה המחזיקה זמן רב ודורשים התעסקות יומיומית. טיפול הזרקת פלזמה לשיער מעניק פתרון יעיל ואיכותי לטווח הארוך עם צמיחת שיער טבעית ומחודשת בקרקפת.

איך טיפול הזרקת פלזמה לשיער מתבצע?

אדם עם שיער דליל המקבל טיפול הזרקת פלזמה לשיפור צפיפות ועובי השיער.
אדם עם שיער דליל המקבל טיפול הזרקת פלזמה לשיפור צפיפות ועובי השיער.

במהלך הטיפול, הרופא המומחה לוקח דגימת דם ומפריד את הכדוריות הלבנות באמצעות מכשיר צנטריפוגה. פעולה זו מתבצעת במטרה שהחלבונים ופקטורי הגדילה בדגימת הדם יאפשרו לעצור את תהליך הנשירה ויסייעו לצמיחה מחודשת של השיער מהזקיקים שהיו רדומים. הפלזמה העשירה מלאה בריכוז גבוה של טסיות המכילות חומרי הזנה בריכוז של עד פי 7 מהריכוז הטבעי שלהם בגוף. טיפול אסתטי ייחודי זה תופס תאוצה רבה בארץ ובעולם בשנים האחרונות בעיקר בשל תוצאותיו המרשימות והשיטה הייחודית בה הוא מתבצע ומאפשר לשקם את הצמיחה הטבעית של השיער. לשמירה על האפקט של הטיפול כדאי לחזור על ההליך כאחת לשנה או שנה וחצי ולהתמיד בטיפולים התקופתיים. 

לאילו מצבים הזרקת פלזמה לשיער מיועדת בעיקר?

צילום תקריב של קרקפת אדם עם צמיחה מחודשת של שיער גלוי לאחר שעבר טיפול.
צילום תקריב של קרקפת אדם עם צמיחה מחודשת של שיער גלוי לאחר שעבר טיפול.

הזרקה ממוקדת של פלזמה עשירה בטסיות ישירות לאזור הקרקפת מאפשרת לחדש את הצמיחה הטבעית של השיער באזור. הטיפול בטכניקה החדשנית מתאים בעיקר לאנשים הסובלים ממצבים של נשירת שיער, אובדן שיער והתקרחות. הזרקת פלזמה לשיער מיועדת לגברים ונשים כמעט בכל גיל בעלי מצב בריאותי תקין, אשר קיימים אצלם אזורים בקרקפת בהם עדיין נותרו זקיקי שיער חיים. הטיפול מאפשר להאט ואף לעצור את החמרת ההתקרחות ומעודד את זקיקי השיער לשוב לפעולה כדי להצמיח את השיער בקרקפת מחדש. בנוסף לכך, טיפול הזרקת פלזמה לשיער מהווה גם כן טיפול תומך לפני ואחרי ניתוחי השתלת שיער. על מנת שהטיפול יתבצע באופן המיטבי ויוביל לאפקט הרצוי, יש צורך בכמות כלשהי של זקיקי שיער בריאים בקרקפת ולכן הוא נחשב לפחות מתאים עבור אנשים הסובלים מהתקרחות מלאה.

מה הופך טיפול הזרקת פלזמה לשיער לכה יעיל?

סדרת תמונות המציגה את השלבים השונים הכרוכים בטיפול בהזרקת פלזמה לצמיחת שיער מחדש, החל מהוצאת דם ועד להזרקה.
סדרת תמונות המציגה את השלבים השונים הכרוכים בטיפול בהזרקת פלזמה לצמיחת שיער מחדש, החל מהוצאת דם ועד להזרקה.

נשירת שיער והתקרחות הן תופעות לא נעימות אשר מתרחשות בקרב אחוז גבוה מהגברים והנשים בארץ ובעולם. טיפול הזרקת פלזמה לשיער מתבצע בשיטה ייחודית ומהווה פתרון מיטבי ויעיל עבור אנשים הסובלים ממצבים של אובדן שיער והתקרחות. טיפול הזרקת פלזמה לשיער מאפשר לשיער המושתל וגם לזקיקי השיער הקיימים להתחזק באופן משמעותי ולמנוע נשירת שיער בעתיד. כמו כן, ההליך החדשני מעניק מענה לפני ואחרי ניתוחי השתלת שיער ומאפשר לחזק את תוצאות ההשתלה ולוודא כי הן יישמרו באופן מיטבי למשך שנים ארוכות. הטיפול מאפשר לכם ליהנות משיער מלא ושופע ויתרונות רבים בפן הפיזי ובפן הנפשי.

איזו תוצאה מתקבלת מטיפול הזרקת פלזמה לשיער?

איור המתאר את המדע שמאחורי צמיחת שיער מחדש, כולל איך זקיקי השיער עוברים במחזוריות שלבי הצמיחה ותפקידם של ההורמונים בצמיחת השיער.
איור המתאר את המדע שמאחורי צמיחת שיער מחדש, כולל איך זקיקי השיער עוברים במחזוריות שלבי הצמיחה ותפקידם של ההורמונים בצמיחת השיער.

בעבר, מטופלים אשר סבלו ממקרים של התקרחות ונשירת שיער לא נותרו אלא להשלים עם ראש מקריח ושיער דליל. נשים נאלצו לחבוש פאות נוכריות או לנסות להסתיר את האזורים עם תוספות שיער כבדות שרק מחמירות את המצב, וגברים השאירו את השיער הקיים והשלימו עם הקרחות או גילחו את הראש למראה אסתטי יותר. היום לעומת זאת המצב שונה, ותחום הרפואה האסתטית מציע פתרונות יעילים לטיפול בתופעת ההתקרחות עם טכניקות חדשניות. הזרקת פלזמה לשיער מאפשרת לחדש את זקיקי השיער הרדומים בקרקפת. החומר המרוכז מבצע פעולה ייחודית בהזרקה לקרקפת וגורם לזקיקי השיער המנוונים לפעול מחדש ולהצמיח שיער בריא, עבה וצפוף באזורים הדלילים והקירחים. צמיחת השיער ממלאת את הקרקפת בשיער שופע ומעניקה תוצאה מרשימה של שיער מלא במראה אסתטי וטבעי. לשמירה על התוצאות של הטיפול מומלץ לבצע אותו בסדרה של 3-5 טיפולים במרווחים דומים. מומלץ לחזור על ההליך אחת לשנה או שנה וחצי כדי לוודא שההתקרחות לא חוזרת ושהשיער ממשיך לצמוח כראוי.

לסיכום

הזרקת פלזמה לשיער מאפשרת להעניק למטופלים הסובלים מנשירת שיער והתקרחות פתרון יעיל וחדשני ביותר לתופעה. השיטה הייחודית הזו מסייעת לגברים ונשים בכל העולם לשפר את המראה החיצוני ותחושת הדימוי העצמי שלהם על ידי חידוש של צמיחת השיער הטבעית בקרקפת. הזרקת פלזמה לשיער מתאימה לאנשים שונים עם מצבים שונים של התקרחות ונשירת שיער ומעניקה תוצאה מרשימה בהחלט לטווח הארוך. לשמירה על האפקט, מומלץ לחזור על הטיפול כאחת לשנה או שנה וחצי.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים