דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » טיפול פלזמה לצוואר – מראה צעיר ואסתטי

טיפול פלזמה לצוואר – מראה צעיר ואסתטי

טיפול פלזמה לצוואר

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

הצוואר שלנו חווה שינויים רבים במהלך החיים, ובדומה לעור באזורים אחרים בגוף ובפנים הוא מדלדל והופך רפוי ומקומט עם השנים, מה שמקנה מראה מבוגר ולא אסתטי. פתרון יעיל למצבים אלו הינו טיפול פלזמה לצוואר, טיפול חדשני ומהפכני שתפס תאוצה רבה בתחום האסתטיקה הרפואית. מדובר בהליך זעיר המשתמש בדגימת הדם אשר נלקחת מהמטופל/ת עצמם שעוברים את הטיפול כדי להפיק ממנה את החומר הייחודי המשמש לטיפול. הפלזמה מכילה ריכוז גבוה של חלבונים וחומרים המסייעים לקדם תהליכים טבעיים של ריפוי והתחדשות בעור. הטיפול נחשב ליעיל במיוחד לטיפול בקמטים, קמטוטים ורפיון של עור הצוואר. על ידי גירוי ייצור קולגן ושיפור גמישות העור, טיפול פלזמה לצוואר יכול לעזור למטופלים אשר חווים רפיון וקמטוטים באזור להחזיר מראה צעיר ואטרקטיבי לאזור הצוואר שלהם. בנוסף, ההליך החדשני יכול גם להפחית דלקתיות ולשפר את זרימת הדם, מה שמוביל לשיפור הבריאות הכללית של אזור הצוואר.

במאמר זה נדבר על טיפול פלזמה לצוואר – למי הוא מתאים, כיצד הוא מתבצע ולאיזו תוצאה אפשר לצפות אחרי הטיפול. כל מה שרציתם לדעת מחכה לכם כאן.

מה זה טיפול פלזמה לצוואר?

טיפול פלזמה עשירה בטסיות דם (טיפול PRP) הוא גישה לא כירורגית, עם רמת פולשנות זעירה לטיפול בקמטים בצוואר ובסימני הזדקנות אחרים בעור. ההליך מתבצע באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדשה ומלהיבה המשתמשת בכוחות הריפוי הטבעיים של הגוף עצמו כדי לשפר את מראה העור ולחדש את התאים שלו. טיפול פלזמה לצוואר משתמש בטסיות דם המופקות מדגימת הדם שנלקחת מהמטופל/ת שעוברים את ההליך. הפלזמה הייחודית מורכבת מטסיות המכונות תרומבוציטים פעילים המאיצים את תהליכי ההחלמה והגדילה של רקמות. הפלזמה העשירה בטסיות דם מסייעת לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, וכתוצאה מכך מעניקה מראה ותחושה של עור צעיר ומתוח יותר באזורי ההזרקה, עם מרקם וגוון משופר. על ידי הזרקת הטסיות המעושרות לאזורים הייעודיים בצוואר, אפשר להפחית קמטים, קמטים עדינים, כתמי שמש, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים.

טיפול פלזמה לצוואר

איזו פעולה טסיות הדם מבצעות בהזרקה לצוואר?

טסיות דם הן מרכיב חיוני בטיפול בפלזמה, המשמשת לטיפול בסימני הזדקנות, כאבי צוואר ומצבים אחרים הקשורים למראה והבריאות של אזור הצוואר. הטיפול נקרא גם טיפול PRP, או בשמו המלא Platelet-Rich Plasma בשל השימוש בפלזמה העשירה. כאשר טסיות דם מוזרקות לצוואר, הן עוזרות להפחית את הקמטים, הקמטוטים והופעת הגידים באזור. טסיות הדם מבצעות מספר פעולות חשובות לאחר ההזרקה שלהן לצוואר, כדוגמת שחרור של גורמי גדילה המעודדים ריפוי, גירוי התחדשות הרקמות והתאים והפחתת דלקת. הטסיות עוזרות לקדם תהליכי צמיחה וחידוש על ידי שחרור פקטורי גדילה (growth factors) טבעיים וגירוי ייצור טבעי של חלבונים חשובים לבריאות העור כמו קולגן ואלסטין באזור ההזרקה. 

הטסיות עוזרות לשפר את המראה, המרקם, הניידות, והנוקשות בצוואר ומסייעות לקדם התחדשות של הרקמות. הטיפול החדשני מאפשר להפחית סימני הזדקנות ופגעי גיל באזור הצוואר ומקנה לו מראה צעיר ואסתטי. בנוסף, טסיות הדם יכולות גם לסייע במניעת נזק עתידי ולהאט את תהליך התבגרות העור באזור הצוואר בזכות התכונות האנטי דלקתיות והייחודיות שלהן.

מה היתרונות של טיפול פלזמה לצוואר?

טיפולי פלזמה ו-PRP הופכים פופולריים יותר ויותר בעולם הרפואה האסתטית והכללית ומעניקים פתרונות איכותיים לטיפול במצבים שונים באזור הצוואר, לרבות קמטים, כתמי גיל ורפיון עור. הטיפולים כוללים הזרקה של תמיסה ייחודית ומרוכזת של פלזמת הדם לאזור הפגוע כדי לעורר ייצור קולגן ולשפר את גמישות העור. ההליך החדשני מעודד חידוש של הרקמות בעזור ובכך מפחית קמטים ומשדרג את המראה הכללי של הצוואר, מה שמוביל למראה צעיר ומתוח. מעבר לכך, הזרקה של פלזמה לאזור הצוואר יכולה גם לסייע בהפחתת דלקתיות וכאבים הקשורים למצבים שונים באזור הצוואר כמו גידים בולטים. הטיפול בטכניקה המתקדמת מאפשר להגיע לתוצאות מיטביות לבריאות הצוואר ולמראה שלו.

למי טיפול פלזמה לצוואר מתאים בעיקר?

עם השנים עור הצוואר שלנו הופך לרפוי ודק יותר. שומן תת עורי צונח כלפי מטה ונוצרים קמטוטים וגידים בולטים המעניקים מראה לא אסתטי. טיפול פלזמה לצוואר הוא בחירה אידאלית במקרים אלו, בייחוד עבור אלו מכם אשר מעוניינים לשפר את המראה של הצוואר שלכם ולהיפטר ממראה הקמטים או הגידים הבולטים. ההליך החדשני הופך לפופולרי יותר ויותר בקרב אנשים בכל הגילאים ואין הגבלת גיל ספציפית לטיפול זה, אך מספר גורמים חשובים נלקחים בחשבון בתחילת הטיפול. הגורמים המרכזיים כוללים את הבריאות הכללית של המטופל/ת, את חומרת המצב וכל סיכונים אפשריים הקשורים להליך. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי מוסמך על מנת להבטיח שהטיפול יהיה בטוח ויעיל עבורך.

מי מוסמך לבצע טיפול פלזמה לצוואר?

על מנת להפיק את נוזל הפלזמה הייחודי מדגימת הדם יש צורך בציוד רפואי מיוחד אשר מותאם ספציפית לטיפול, וכן גם לרמת מיומנות גבוהה לשם הביצוע שלו. אם אתם מחליטים לעבור טיפול פלזמה לצוואר שלכם, לפני הכל וודאו כי אתם עושים זאת בקליניקה או מרפאה מקצועית. הטיפול יכול להתבצע רק על ידי רופא מומחה ומנוסה ברפואה אסתטית ובביצוע טיפולי פלזמה בטכניקה ייחודית זו.

טיפול פלזמה לצוואר

לאיזו תוצאה אפשר לצפות אחרי הטיפול?

הזרקה ממוקדת של פלזמה עשירה בטסיות דם לאזור הצוואר מסייעת לשפר את הגוון והמרקם הכללי של העור על ידי גירוי ייצור קולגן ואלסטין, מהדקת את העור הרפוי ומחליקה את המרקם שלו. רמת הגמישות הטבעית של עור הצוואר משתפרת גם היא והטיפול החדשני מעניק אפקט של החלקת קמטים וקמטוטים, טיפול בפיגמנטציה, טשטוש צלקות, טיפול בפצעי אקנה, ושיפור מרקם העור הכללי באזור הצוואר. מתקבלת תוצאה טבעית ומרשימה בהחלט.

לסיכום

התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית מעניקה מגוון פתרונות יעילים וחדשניים למצבים של התבגרות העור באזור הצוואר על מנת לשפר את המראה שלו ואת התחושה הפנימית של המטופלים. אחד הטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר שקיימים היום הוא ללא ספק טיפול פלזמה לצוואר. ההליך החדשני מתבצע בשיטה ייחודית על ידי שימוש בחומר עצמוני מרוכז ומסונתז בשם פלזמה עשירה בטסיות. לאחר ההזרקה שלה לשכבה התת עורית בצוואר, הפלזמה מזרזת תהליכי ריפוי וחידוש של התאים והרקמות באזור. טיפול פלזמה לצוואר מאפשר להוביל לשיפור המראה ומרקם העור, שיפור התנועתיות, הפחתת כאב, זרימת דם טובה יותר והחלקת גוון העור והקמטים באזור הצוואר ומעניק פתרון יעיל וחדשני להצערת המראה.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים