דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » טיפול פלזמה לעור הפנים – תוצאה טבעית

טיפול פלזמה לעור הפנים – תוצאה טבעית

טיפול בפלזמה לפנים הוא הליך קוסמטי לא ניתוחי המשתמש באנרגיית פלזמה כדי לעורר התחדשות העור ולהפחית סימני הזדקנות.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

ככל שאנו ממשיכים להתבגר, לא רק מראה עור הפנים שלנו מרגיש את חלוף השנים, אלא גם הרקמות השונות בגופנו מושפעות מתהליך ההזדקנות. עם הזמן הייצור הטבעי של חלבונים האחראיים לחידוש העור כמו קולגן ואלסטין פוחת. כתוצאה מכך עור הפנים הופך לרפוי, יבש וחסר מוצקות ואלסטיות. בסופו של דבר, קמטים וקמטוטים מתחילים להופיע והפנים מקבלות מראה מבוגר ועייף יותר. טיפול פלזמה לעור הפנים הוא דרך בטוחה ויעילה לחידוש טבעי של עור הפנים, ללא צורך בכימיקלים קשים, תרופות או משחות. ההליך המהפכני הזה עושה שימוש במשאבים הטבעיים של הגוף בכדי לספק תוצאות מעולות, יעילות וארוכות טווח. בשנים האחרונות טיפול פלזמה לעור הפנים תפס פופולריות רבה, והיום הוא נחשב לאחת השיטות המתקדמות והחדשניות ביותר לשיקום עור הפנים והצערת המראה שלהן.

מה כרוך במסגרת טיפול פלזמה לעור הפנים? למי הוא מתאים ולאיזו תוצאה נצפה? קראו וגלו. 

מהו טיפול פלזמה לעור הפנים?

טיפול פלזמה, או טיפול PRP, עושה שימוש בחומר ייחודי המרכז כמות גבוהה של טסיות דם וחלבונים שונים חשובים לגוף. טסיות הדם מכילות גורמי צמיחה ופקטורי גדילה רבים הנקראים growth factors ואחראיים לתהליכי ריפוי וחידוש טבעיים בגוף. לשם ביצוע טיפול פלזמה לעור הפנים, החומר המרוכז מופק בתחילת הטיפול מדגימת הדם של המטופל או המטופלת שעוברים את ההליך. כאשר הפלזמה מוזרקת באופן נקודתי לעור הפנים, הטיפול המהפכני מסייע להפעיל את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף והעור. כתוצאה מכך הוא מאפשר להעניק למטופלים מראה עור פנים מחודש, נקי מקמטים, כתמי פיגמנטציה ופגמי עור אחרים.

האם הטיפול בפלזמה יכול להחיות את עור הפנים שלך בצורה טבעית?

אתה מחפש דרך טבעית להחיות את עור הפנים שלך ולהחזיר לו את הנצנוץ הצעיר? הטיפול בפלזמה עשוי להיות התשובה שחיפשת! הפרוצדורה המתקדמת הזו משתמשת ביכולות הריפוי הטבעי של הפלזמה העשירה בתאי טסי דם (PRP) של הגוף כדי לעודד התחדשות קולגן ולשפר את מרקם העור ולקדם התחדשות כללית של העור.

בטיפול בפלזמה, כמעט לא נעשה שימוש בחומרים סינתטיים. במקום זאת, הפרוצדורה משתמשת בתאי פלזמה טבעיים מתוך דם המטופל כדי לעורר את התהליכים הטבעיים של הריפוי בגוף וליצור מראה רענן וצעיר.

כשהתאים הטבעיים מתוך הדם מופרדים ונידוף הפלזמה, הם משתרעים לאזורים הרצויים בפנים בעזרת מקל דק. התאים הטבעיים הללו מפעילים יכולת טיפוח טבעית להפיכה של העור לזורם ורענן יותר.

תוצאות הטיפול בפלזמה נמשכות זמן רב ונראות טבעיות, והם מאפשרים לך להיראות מרענן וצעיר, בלי להיראות מטופש או מלא חומרי גלם סינתטיים.

אם אתה מחפש דרך בטוחה, טבעית ויעילה לשחזר את הזוהר הטבעי של עור הפנים שלך, שקול לחקור את היתרונות של הטיפול בפלזמה. יש להיועץ עם מומחה רפואי מוסמך כדי ללמוד עוד על הפרוצדורה המהפכנית הזו ולגלות את הכוח הריפוי הטבעי שברשותך.

איך טיפול פלזמה לעור הפנים מתבצע?

טיפול פלזמה לעור הפנים מוכר בשני שמות נוספים, טיפול PRP, או טיפול ערפד. ההליך החדשני מעניק מענה יעיל וטבעי למטופלים בעלי עור פנים אשר איבד מן הגמישות הטבעית, הברק והחיונית שלו במהלך השנים. טיפול פלזמה לחידוש עור הפנים מתבצע בטכניקה מהפכנית ומתקדמת. נעשה בו שימוש בקליניקות ומרפאות רבות לרפואה אסתטית ברחבי הארץ והעולם, במיוחד בעשור האחרון. הטיפול מתבצע על ידי שאיבה של דגימת דם מהמטופל או המטופלת עצמם שעוברים את ההליך, ממנה מופקת הפלזמה. הדם מסונן ומסונתז וממנו ניתן לקחת את שכבת הפלזמה המרוכזת והעשירה בטסיות. הפלזמה מכילה בין היתר גם ויטמינים, חלבונים, תאי דם, פקטורי גדילה והורמונים האחראיים על צמיחה, התחדשות תאים וריפוי. הטיפול הייחודי הזה משתמש ביתרונות הטבעיים של הגוף לחידוש ושיפור המראה של עור הפנים ולקבלת אפקט מיטבי של עור בריא וקורן.

חידוש פני פלזמה הוא טיפול קוסמטי מהפכני המספק תוצאות בעלות מראה טבעי על ידי שימוש באנרגיית פלזמה להסרת תאי עור פגומים, לעורר ייצור קולגן ולחשוף עור חלק וצעיר יותר למראה.
חידוש פני פלזמה הוא טיפול קוסמטי מהפכני המספק תוצאות בעלות מראה טבעי על ידי שימוש באנרגיית פלזמה להסרת תאי עור פגומים, לעורר ייצור קולגן ולחשוף עור חלק וצעיר יותר למראה.

כיצד טיפול בפלזמה משפר את יופי העור הטבעי שלך?

שמעת על היתרונות המדהימים של טיפול בפלזמה לעור הפנים, אך איך בדיוק הוא משפר את יופי העור הטבעי שלך? נכנסים לתוך המדע הנמצא מאחורי הפרוצדורה המהפכנית הזו וגוללים איך היא יכולה להפוך את המראה שלך.

טיפול בפלזמה, הידוע גם בשמות נוספים כמו טיפול PRP, משתמש בהזנת העור על ידי פלזמה עשירה בתאי טסי דם, שנידופים מדם המטופל. התהליך מתחיל בשילוב דם קטן ובטוח, אשר מעובד במכונת סנטריפוגה מיוחדת שפועלת במהירות גבוהה ומפרידה את התרכובות בדם לפי צפיפותן.

פתרונות לאיבוד שיער נשים - טיפולים יעילים
חווה את הכוח של טיפולי התחדשות שיער ממשיכים.

התאים העשירים בפלזמה הופכים להיפרואקטיביים בעזרת תהליכי הפיענוח ונודעים וכל התהליכים הללו מתרחשים בשליטה ובידיים מיומנות. התאים הטבעיים הללו מעוררים ייצור קולגן ומעודדים את התחדשות רקמות עור חדשות, תוך יצירת מראה צעיר ומשודר.

אחת היתרונות החשובים ביותר של טיפול בפלזמה היא גישתו הטבעית להחיות הפנים. הפלזמה עשויה מדם שלך, ולכן אין סיכון לתגובות אלרגיות או לתופעות לוואי עקיצות. הפרוצדורה בטוחה, לא מביאה לפציעות ודורשת זמן התאוששות מועט.

אם אתה על גבול גילאי 30, 40 ומעלה, הטיפול בפלזמה מציע לך חזרה ליופי הטבעי בצורה רכה ונוצצת. התוצאות מתרחשות באופן קרוא ומובטחות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית בקרב אנשים המחפשים פתרון מקיף ויעיל לשאר הדאגות הקשורות לעור הפנים.

גלה את הכוח המהפכני של הטיפול בפלזמה ופתח את המפתח לעור פנים זורם ומקסים בעזרת יכולות ההתחדשות הטבעיות שברשותך. יש להיועץ עם מומחה רפואי מוסמך כדי ללמוד עוד על הפרוצדורה המהפכנית הזו ולברר אם זו הפתרון הנכון לצרכים הספציפיים שלך.

למי טיפול פלזמה לעור הפנים מתאים בעיקר?

טיפול פלזמה לפנים נחשב לשיטת טיפול אידאלית עבור אלו מכם אשר מחפשים לשפר את מראה ומרקם עור הפנים שלכם מבלי לעבור ניתוחים או הליכים קוסמטיים מורכבים. מדובר בהליך לא ניתוחי, זעיר ולא פולשני המתאים להפחתת קמטים, צלקות אקנה וסימני הזדקנות בעור הפנים. התוצאות של טיפול בפלזמה עשירה בטסיות בדרך כלל מחזיקות מעמד לאורך זמן וניתן לראות אותן כבר תוך מספר ימים או שבוע לאחר ההליך. הטיפול הייחוד מתאים לנשים וגברים עם כל סוגי העור ומאפשר להעניק למטופלים שיפור משמעותי למרקם והמראה של עור הפנים, ובכך גם שדרוג של המראה הכללי. מתקבל עור פנים חלק, צעיר ורענן יותר עם תוצאה טבעית.

טיפול בפלזמה לפנים הוא דרך בטוחה ויעילה להשגת תוצאות במראה טבעי על ידי שיפור מרקם העור, הגוון והזוהר, והפחתת מראה הקמטים והקמטוטים.
טיפול בפלזמה לפנים הוא דרך בטוחה ויעילה להשגת תוצאות במראה טבעי על ידי שיפור מרקם העור, הגוון והזוהר, והפחתת מראה הקמטים והקמטוטים.

מהם היתרונות של טיפול פלזמה לעור הפנים? 

טיפול פלזמה לעור הפנים זוכה לפופולריות רבה בכל העולם, בתור דרך לא פולשנית לשיפור מראה עור הפנים והצערת המראה. הטיפול המתקדם מאפשר לטפל במגוון מצבים הקשורים לעור הפנים. הוא מפחית קמטים, מבהיר כתמי פיגמנטציה, מטשטש צלקות אקנה, משפר את מרקם העור ומעניק לו מראה חלק, מתוח וצעיר יותר. הטיפול מסייע להפחית קווים עדינים וקמטוטים ומשפר את גוון העור, מה שמעניק מראה של עור פנים חלק ואחיד. מעבר לכך, הטיפול החדשני מעורר את ייצור הקולגן והאלסטין בעור הפנים, החלבונים אשר אחראיים למראה עור צעיר ורענן. 

טיפול פנים פלזמה הוא טיפול חדשני לטיפוח העור המספק תוצאות בעלות מראה טבעי על ידי קידום ייצור קולגן, שיפור גמישות העור והפחתת סימני הזדקנות.
טיפול פנים פלזמה הוא טיפול חדשני לטיפוח העור המספק תוצאות בעלות מראה טבעי על ידי קידום ייצור קולגן, שיפור גמישות העור והפחתת סימני הזדקנות.

טיפול פלזמה לעור הפנים נחשב לשיטת טיפול בטוחה ויעילה, עם רמת ביו-קומפטביליות (תאימות ביולוגית) גבוהה עם גוף האדם וסיכוי מזערי לתופעות לוואי אפשריות. כאשר הטיפול החדשני מבוצע באופן מקצועי ונכון על ידי רופא מומחה ומוסמך, ההליך הינו בטוח ביותר ומאפשר להעניק את התוצאה הרצויה באופן מיטבי. בדרך כלל די במפגש אחד של טיפול פלזמה בפנים לקבלת תוצאות מרשימות, אך עם זאת במקרים מסוימים ייתכן שהרופא ימליץ לכם לעבור סדרה של 3 עד 5 טיפולים בטווח של מספר חודשים על מנת לראות את התוצאות הטובות ביותר.

לאיזו תוצאה אפשר לצפות מהטיפול?

טיפולי פלזמה הופכים פופולריים יותר ויותר בתחום הרפואה האסתטית למטרת חידוש ותיקון המרקם והמראה של עור הפנים. טיפול פלזמה לעור הפנים מעורר את תהליכי הריפוי והחידוש הטבעיים של העור ומקדם את הייצור של חלבונים חשובים למרקם שלו כמו קולגן ואלסטין. טיפול ייחודי זה נועד להפחית קמטים, לשפר את מרקם העור בפנים ולהחזיר להן את המראה הצעיר והמתוח שהיה להן בעבר. הטיפול פועל על ידי הזרקה של פלזמה עשירה בטסיות דם, המאפשרת יצירה של תאים חדשים וייצור חלבונים מוגבר, מה שמעניק אפקט של עור פנים חלק וצעיר יותר באופן טבעי. מדובר בשיטה בטוחה, לא פולשנית ומהירה לשיפור מראה ומרקם העור. לאחר טיפול בהזרקות פלזמה לפנים, אתם יכולים לצפות לראות שיפור במראה ובעומק של קמטים, קמטוטים עדינים, צלקות אקנה, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים בפנים. בנוסף לכך, הטיפול מסייע להפחית אדמומיות שמקורה במצבים בעור כמו רוזציאה. עם טיפולים קבועים לאורך זמן, אתם יכולים ליהנות מתוצאות מרשימות וארוכות טווח.

טיפול בפלזמה לפנים הוא דרך בטוחה וטבעית להשיג מראה צעיר וזוהר יותר על ידי גירוי התחדשות העור, הפחתת פיגמנטציה ושיפור בריאות העור הכללית.
טיפול בפלזמה לפנים הוא דרך בטוחה וטבעית להשיג מראה צעיר וזוהר יותר על ידי גירוי התחדשות העור, הפחתת פיגמנטציה ושיפור בריאות העור הכללית.

האם טיפול בפלזמה מפתח את הדלת לעור פנים מזוגג?

בעולם מלא בטיפולים ומוצרים לטיפוח עור, כיצד תוכל למצוא את המפתח לפתח את דלת העור הפנימית ולהחשיף עור פנים מזוגג? גלה את הטיפול בפלזמה, הפרוצדורה המהפכנית המחזיקה את הסוד לחידה זו ומציעה לעור הזורם והמלא ברעננות ובצעירות.

הטיפול בפלזמה, הידוע גם כטיפול PRP, הוא טכניקת רפואת התחדשות שמשתמשת ביכולות הריפוי הטבעי של הפלזמה העשיר בתאי טסי דם (PRP) של הגוף. הפרוצדורה כוללת נפיחת דם קטנה ובטוחה מהיד ונפיחה של תוכן הדם לקבלת הפלזמה.

התוכן של הפלזמה העשירה מתפצל לאיזולציה מאוזנת, אשר מכילה תאי טסי דם עשירים. הפלזמה העשירה מוזנת לאזורים הרצויים בפנים, כגון קמטים, קמטוטים ועור הנפגע מהשמש. התאים העשירים בפלזמה מעודדים את ייצור הקולגן ומפעילים התחדשות תאי עור בריאים, תוך שהם יוצרים מראה פנים רענן ומתוח.

תוצאות הטיפול בפלזמה נמשכות באופן קרוא ומשתנות בצורה טבעית, כך שהמראה המחודש שלך נראה כמו אתה, רק יותר רענן וצעיר.

גלה את היכולות המהפכניות של הטיפול בפלזמה ופתח את הדלת לעור פנים מזוגג. יש להיועץ עם מומחה רפואי מוסמך כדי ללמוד עוד על הפרוצדורה המהפכנית הזו ולהתחיל מסע של חשיפה לצעירות האמיתית.

תרופות פלזמה לעור הפנים – תוצאה טבעית

טיפול בפלזמה טיפולים מסורתיים
שיטה משתמש במשאבי הטבע לעיתים משתמש בכימיקלים
של הגוף להתחדשות ולריפוי או בפרוצדורות פולשניות
בטיחות סיכון נמוך לתגובות עשוי לגרום לתופעות לוואי
אלרגיות או להתערערות ולסיכון רפואי גבוה
התאוששות התאוששות מינימלית עשוי לדרוש התאוששות משמעותית
תוצאות תוצאה טבעית עם שיפור התוצאות עשויות להשתנות ולא
קרוא ומתמשכות תמיד עמידות
אזור הטיפול גמיש, ניתן לשימוש מוגבל לבעיות ומצבים
בשונות פנים ספציפיים
ארכיון תוצאות עמידות תוצאות זמניות
עם תחזוקה נכונה
נוחות טיפולים קצרים וללא עשוי לדרוש מספר טיפולים
כאבים מינימליים לטווח ארוך כדי להשפיע

לסיכום 

עור זוהר לאחר טיפול הפלזמה הפנים.
פלזמה ממוטבת מעבירה תהליך שינוי לעור מזדקן.

תחום הרפואה האסתטית כל הזמן מחפש אחר פתרונות חדשניים ויעילים לשיפור מרקם העור והצערת מראה הפנים. טיפול פלזמה לעור הפנים הוא שיטה חדשנית וייחודית לחידוש עור הפנים, אשר עושה שימוש במרכיבי הדם של המטופל או המטופלת עצמם אשר עוברים את ההליך. לאחר נטילת דגימת דם קטנה מהמטופל/ת, מבחנת הדם מסובבת במכשיר צנטריפוגה ייעודי כדי להפריד את שכבת הפלזמה העשירה בטסיות דם (PRP) המכילה כמויות גבוהות של חלבונים וגורמי גדילה. שכבת הפלזמה המרוכזת והמסונתזת מוזרקת ישירות לעור הפנים ומעניקה מגוון יתרונות אנטי אייג’ינג כמו טשטוש צלקות, טיפול בפצעי אקנה, החלקת קמטים וקמטוטים, טיפול בפיגמנטציה ושיפור מרקם העור. טיפולי הזרקת פלזמה עשירה בטסיות לפנים מעניקים אפקט טבעי ואטרקטיבי של עור פנים חלק, מתוח וזוהר ומתאים לנשים וגברים כאחד.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים