דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » טיפול פלזמה מחיר וכל מה שמסביב

טיפול פלזמה מחיר וכל מה שמסביב

טיפול פלזמה מחיר

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית מאפשרת להציע מגוון פתרונות יעילים וחדשניים למצבים שונים, במטרה לשפר את המראה החיצוני והתחושה הפנימית. אחד הטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר שקיימים היום למצבים שונים נקרא טיפול פלזמה ומתבצע באמצעות חומר ייחודי ומרוכז. החומר המשמש לטיפול הינו פלזמה עשירה בטסיות ומיועד לזירוז תהליכים טבעיים של ריפוי וגדילה במוקדי ההזרקה. לטיפולי פלזמה מחיר משתנה הנע על פני טווח עלויות רחב יחסית ונקבע בהתאם לפרמטרים רבים. בין הגורמים המשפיעים על המחיר נמנים בעיקר סוג הטיפול, מצב האזור המטופל וכמות הטיפולים הנדרשת לקבלת התוצאה הרצויה. הפלזמה העשירה בטסיות דם מרוכזת ורוויה בחלבונים המסייעים לגוף לחדש את התאים והרקמות שלו באופן טבעי ולכן הטיפול נחשב לאחד היעילים והפופולריים שקיימים היום בארץ ובעולם למגוון מצבים אסתטיים ורפואיים כאחד.

במאמר זה נדבר על טיפול פלזמה מחיר וכל מה שמסביב. כיצד הטיפול מתבצע, למי הוא מתאים בעיקר ומה משפיע על העלויות של הטיפול. כל המידע החשוב בהמשך המאמר.

לפני הכל – מהו טיפול פלזמה?

טיפול פלזמה הינו הליך חדשני אשר צובר פופולריות רבה בשנים האחרונות בתור טיפול יעיל במגוון של מצבים רפואיים ואסתטיים שונים. מדובר בשיטת טיפול ייחודית העושה שימוש בפלזמה המופקת מדגימת הדם של המטופל או המטופלת עצמם אשר עוברים את ההליך, במטרה לטפל במגוון רחב של מחלות, פציעות ומצבים באזורים רבים בגוף. טיפול פלזמה מאפשר להגיע לרמה גבוהה של שיקום תאים ורקמות בגוף על ידי הזרקה ממוקדת של חומר עצמוני מרוכז ומסונתז שמקורו בגוף המטופל/ת, ישירות לאזור הפגוע. במסגרת ההליך הפלזמה המרוכזת מופרדת משאר מרכיבי הדם בעזרת מכשיר ייעודי בעל תנועות צנטריפוגליות (סיבוביות) ואז מוזרקת חזרה אל האזורים המטופלים בגוף, שם היא יכולה לעזור להפחית דלקתיות, לעורר ריפוי של התאים והרקמות ולשפר את הבריאות הכללית של האזור.

האליקסיר הקסום: כיצד עובד הטיפול בפלזמה

אז, איך האליקסיר הקסום הזה פועל בקסמיו? בואו נפרט עבורך! טיפול בפלזמה משלב שליפה של כמות קטנה מדם המבושל שלך, כמו קסם קטן, וסיבובה במכוון כדי להפריד את תפזורת הדם העשירה בתפזורת הפרטית. התפזורת הזו הן הקסיונים האמיתיים של הסיפור – הם מפוצצים בגורמים גדילה שמגיעים עם יכולת מדהימה לגרום לריפוי תאים ושיקום רקמות.

כשיש לנו בידינו את האליקסיר הקסום הזה, התפזורת הפרטית נכנסת לקרקע של הקרקע, שם שורשי השיער הכוממים מחכים בציפיה לתפקיד המרגש. הגורמים לגידול מתחילים לפעול מיידית, מעירים ומרטיבים את שורשי השיער הנמנמים ומעודדים אותם להתחיל לגדול שיער פעם נוספת.

 

זמן התאוששות מינימלי, תוצאות מרביות.
עט הפלזמה: החבר הכי טוב של העור שלך.

הקסם של צמיחת שיער צעיר

טיפול בפלזמה הוא כמו קסם של צעירות לשיער שלך – זה מעיר את שורשי השיער הנמנמים ונותן להם חיים מחדש. הטיפול הקסום הזה אינו רק יעיל אלא גם טבעי, השימוש בכוח הריפוי הטבעי של הגוף מקטין את הסיכון לתגובות אלרגיות או לתופעות לוואי שעשויות להתרחש עם חומרים סינטטיים.

יותר מכך, טיפול בפלזמה אינו ניתוחי ולא מוסרי, מה שהופך אותו לחוויה נעימה ובטוחה למי שרוצה להימנע מפרוצדורות ניתוחיות. הקסם נמצא בפשטות שלו!

 

חיבר את הקסם: המסע אל שיער משובח

האם אתה מוכן לחבוק את הקסם של טיפול בפלזמה? אם אתה חולם להתחדש ולראות את השיער משתנה באופן קסום, הטיפול הזה יכול להיות הקסם המושלם עבורך!

עם הגישה הטבעית והבטוחה שלו, טיפול בפלזמה הפך לפתרון המועדף של רבים המחפשים צמיחת שיער. אז התחקות אחר הקסם, בצע את המסע הזה של שיקום השיער וגלה את תופעות פלזמה לעצמך!

מה מיוחד בטיפול פלזמה על פני טיפולים אחרים?

החומר המרוכז והמסונתז בו נעשה שימוש במסגרת טיפול פלזמה מופק ישירות מדגימת הדם של המטופלים אשר עוברים אותו. הייחוד המרכזי של הטיפול טמון בעיקר בעובדה זו ובסוג הטכניקה החדשנית בה הוא מתבצע. בזכות כך, הזריקות נחשבות לבטוחות ביותר לשימוש ומעניקות פתרון מיטבי למגוון מצבים רפואיים ואסתטיים. כל זריקה של פלזמה עשירה בטסיות מכילה כמות גבוהה של חלבונים שמטרתם לסייע לגוף לחדש את התאים והרקמות שלו במוקדי ההזרקה. החומר מבצע פעולה ייחודית בשכבה התת עורית ומעניק לגוף את הכוח שהוא צריך כדי לחדש את עצמו.

 

תכונה טיפול בפלזמה טיפולים אחרים
גישה טבעית משתמש בכוח הריפוי הטבעי של הגוף תלוי בחומרים סינטטיים
פרוצדורה בלתי-ניתוחית אין צורך בפרוצדורות ניתוחיות עשוי לדרוש טיפולים ניתוחיים
העירות שורשי השיער הנמנמים מעורר שורשי השיער הנמנמים השפעה מוגבלת על שורשי השיער הנמנמים
טיפול אישי מותאם לצרכים האישיים שלך פרוצדורות מסוגננות
תוצאות נשארות לאורך זמן ההשפעות נשארות לאורך זמן פתרונות זמניים
סיכון נמוך לתופעות לוואי משתמש במרכיבים טבעיים של הגוף עשוי לגרום לתגובות אלרגיות

מיישם את כוח גופך

מה שהופך את טיפול בפלזמה למיוחד הוא הגישה הטבעית שלו. בניגוד לטיפולים אחרים שמשתמשים בחומרים סינטטיים או בפרוצדורות פורצות גבולות, טיפול בפלזמה עובד עם הקסם שכבר קיים בגופך. הוא משתמש בכוח הריפוי הטבעי של הגוף כדי לעורר צמיחת שיער ולהחדיר חיוניות חדשה. הקסם האמיתי נמצא ביישום תפקיד הדם העשיר בתפזורת!

 

מעיר את שורשי השיער הנמנמים

אחד ההיבטים הקסומים ביותר של טיפול בפלזמה הוא היכולת שלו לעורר את שורשי השיער הנמנמים. תדמיינו את זה: שורשי השיער שלך, שפעלו נמנמים וישנים, מתעוררים פתאום עם כוח הפלזמה. גורמי הגידול העשירים שבפלזמה מעוררים את שורשי השיער האלה ומפעימים אותם להצמיח שיער חדש ובריא. זה כמו התעוררות קסומה לשיער היקר שלך!

 

פליט ניתוחי מרהיב

בניגוד לטיפולים אחרים שעשויים לדרוש פרוצדורות ניתוחיות, טיפול בפלזמה עושה את קסמו בלי צורך בניתוחים. אין פתגמים, אין חתיכות ואין תקופות החלמה ארוכות. הפלזמה הזו אינה ניתוחית ונעימה לך, ההרפתקן המועיל שמחפש שינוי בשיערו.

 

מגע אישי

כל מסע שיער הוא ייחודי, וטיפול בפלזמה מבין את זה לחלוטין. מה שמפריד אותו הוא היכולת להתאים אותו לצרכים הספציפיים שלך. בין שאתה מחפש שינוי קסום בגדול או פשוט צריך להתמקד באזור מסוים, טיפול בפלזמה יכול להיות אישי ולהתאים את עצמו למטרות השיער שלך.

 

להתראות לבעיות עור מעצבנות.
הסרת קמטים והגמת עור באמצעות פלזמה.

תוצאות שנשמרות

טיפול בפלזמה הוא לא קסם עברי. השפעותיו נשמרות לאורך זמן, נותנות לשיער שלך לפרוח ולהשתקף במשך תקופה חשובה. בעזרת הטיפול והתחזוקה המתאימה, תראה את תופעות פלזמה מתגלגלות בתחתית שיערך כשהוא ממשיך לגדול ולהניצן ביופיו הטבעי.

 

עכשיו שגילית את סודות הקסם של טיפול בפלזמה, הגיע הזמן לחבוק את הקסם ולפתוח את הפוטנציאל האמיתי של השיער שלך. בין אם אתה מחפש להתחדש, לעורר צמיחת שיער, או פשוט לשפר את חיוניותו הכוללת, טיפול בפלזמה כאן כדי להעניק לך את החלום שלך השיערי.

 

לאילו מצבים טיפול פלזמה מעניק פתרון? 

טיפול פלזמה מתבצע בטכניקה מהפכנית וצובר תאוצה בתחום הרפואה הכללית והאסתטית בשל המגוון הרחב של הפתרונות שהוא מעניק. באמצעות טיפול פלזמה, רופאים יכולים לטפל במצבים שונים, החל מהתבגרות עור הפנים ונשירת שיער ועד בעיות חניכיים וטיפול בכאבי ברכיים. ההליך החדשני נחשב לפתרון אידיאלי למצבים בהם טיפולים מסורתיים עשויים שלא להיות יעילים או שיש להם תופעות לוואי לא רצויות. הוא מאפשר להאיץ את הריפוי הטבעי של פצעים או חבלות ולהפחית כאבים ודלקות. טיפול פלזמה משמש בתחומים רבים כמו שיקום השיער, הרפואה האסתטית והאורתופדיה ומעניק תוצאות מרשימות ואיכותיות בכל פעם מחדש. 

 

טיפול PRP בקריית חיים
תוצאות צעירות ללא צורך בניתוח פולשני.

ריכזנו עבורכם כמה שימושים פופולריים לטיפול פלזמה:

עצירת תהליך ההתקרחות וחידוש השיער

לחומר הייחודי פלזמה עשירה בטסיות קיימת יכולת מרשימה ופורצת דרך להאט ואפילו לעצור לחלוטין את תהליך ההתקרחות. החומר עושה זאת על ידי גירוי של זקיקי השיער הקיימים בקרקפת, מה שמעודד אותם לשוב ולהצמיח שיער בריא וחזק. טיפול פלזמה עשירות בטסיות לשיער צובר פופולריות רבה במהלך השנים האחרונות ונקרא גם טיפול PRP, או בשמו המלא Platelet-Rich Plasma. הוא נחשב לפתרון האידיאלי לאנשים בעלי שיער דליל הסובלים מהתקרחות מקומית.

 

הקלה בכאבי פרקים ושרירים

הזרקה ממוקדת של פלזמה הינה יעילה במיוחד לטיפול בכאבי פרקים, כאבי שרירים, קרעים בגידים, פציעות ספורט, ועוד מצבים אורתופדיים. הפלזמה המועשרת מפעילה את היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו, מה שמביא להקלה משמעותית בכאבים. הטיפול בשיטה המתקדמת מאפשר לשפר את רמת הניידות של המפרקים באזורים אליהם החומר הוזרק ומסייע לחדש את כלי הדם והרקמות באזור שחווה פגיעה. טסיות הדם מכילות חלבונים בריכוז גבוה ואלו עוזרים לגוף להחלים ומונעים רגישות.

 

שיפור וחידוש מרקם עור הפנים

 פלזמה עשירה בטסיות מאפשרת לטפל בבעיות שונות בעור הפנים ומובילה לאפקט מרשים של הצערת המראה. טיפול פלזמה בפנים מכונה בשם “טיפול ערפד” ומסייע בהפחתת קמטים וצלקות בפנים על ידי גירוי של חלבונים חשובים לבריאות העור כמו קולגן ואלסטין. הפלזמה המרוכזת מעניקה פתרון יעיל למצבים של רוזציאה, אקנה, צלקות, קמטים, ועוד ומשפרת את המראה הכללי של הפנים בכמה רמות.

 

מה קובע את המחיר של טיפול פלזמה?

טיפול בפלזמה הוא הליך מהפכני אשר הביקוש אליו עולה מדי שנה בקליניקות ומרפאות בארץ וברחבי העולם, במיוחד בשנים האחרונות. ההליך כרוך בשימוש בפלזמה עשירה בטסיות לטיפול במגוון מצבים כמו נשירת שיער, פציעות ספורט, אקנה, קמטים ועוד. אבל מה בדיוק קובע את העלות של טיפול פלזמה? ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על המחיר של ההליך החדשני וכוללים בעיקר את סוג הטיפול, המצב של המטופל/ת, מספר הטיפולים הדרושים ומומחיות הרופא המבצע אותם. לאחר שתבינו מה קובע את העלות של טיפולי פלזמה, אתם יכולים לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי האפשרות הטובה ביותר עבורכם. זכרו כי חשוב לעבור את הטיפולים בקליניקה או מרפאה מקצועית בלבד, בעלת ניסיון ומוניטין בתחום ובביצוע הטיפול החדשני.

 

זוהר צעיר משוחזר עם הפלזמה
חידוש פנים בטוח ויעיל.

טבלת השוואה: מחיר טיפול בפלזמה בישראל ובמדינות אחרותאיכות המרפאה

אחד מהגורמים המרכזיים שמשפיעים על מחיר הטיפול בפלזמה הוא איכות המרפאה שתבחרו. מתקנים מתקדמים ופרופסיונלים מנוסים ומיומנים עשויים להגיע עם מחיר גבוה, אך הם גם מציעים חוויה פרמיום ותוצאות מעולות. זכרו, השקעה במרפאה מוכרת משמעת שקלים בעתיד של שיערך!

המומחיות של המומחים

המומחיות של המומחים שמבצעים את טיפול בפלזמה משפיעה באופן משמעותי על המחיר. מרפאות עם מומחים נודעים בשיקום השיער ומקצוענים עם מסלול פורצי דרך עשויות לבקש תשלום יותר, אך ידעם וכישורם מבטיחים לך טיפוח יוצא דופן ותוצאות מיטביות.

המידת שטיפול השיער המעניק עליו

היקף השיער שאבד לך או האזור שבו אתה רוצה לטפל עשוי להשפיע גם על המחיר של הטיפול בפלזמה. התייחסות לאזורים גדולים יותר או לטיפול באיבוד שיער מורחב יכולים לדרוש יותר מפגישות נוספות ומשאבים נוספים, וכך להשפיע על העלות הכוללת.

תוכניות טיפול אישיות

לא ישנם שני ראשים של שיער שזהה, ולכן כל הקסם של ההתאמה מגיע לפועל! תוכניות טיפול אישיות שמותאמות לצרכים ולמצב שיער האישי שלך עשויות להכיל פגישות נוספות ומאמצים, שעשויים להשפיע על המחיר.

טכנולוגיות מתקדמות

טכנולוגיה מתקדמת נשארת כמה שערות בתוך הצורה, אך היא יכולה גם להעלות את עלות הטיפול. מרפאות חושבות להשקיע בטכנולוגיות האחרונות של טיפול בפלזמה, וכל זאת מתגלה בעלות, אך הן יכולות להציע יעילות משופרת ונוחות במהלך הפרוצדורה.

שירותים נוספים ופרטים

החוויה הכוללת במרפאה יכולה להיות מועשרת בשירותים נוספים ופרטים. מרפאות מתמחות לאתגר ומציעות סביבה יוקרתית ונוחה, וזה יכול להשפיע על המחיר.

מיקום, מיקום, מיקום

המיקום שבו אתה מבצע טיפול בפלזמה יכול גם להיות גורם יוצא דופן. מרפאות באזורי עיר גדולים או מיקומים בראשי שוק יכולות לבקש תשלום יותר עקב עלויות פעולה גבוהות, תוך שמרפאות באזורים רחוקים יותר בערים יכולות להציע מחירים יותר תחרותיים.

ערך להשקעה שלך

למרות שמחיר הטיפול בפלזמה הוא ללא ספק גורם שצריך לשקול, חשוב להתמקד בערך שאתה מקבל בתמורה. עלות גבוהה יותר בתחילה עשויה להתרגם לתוצאות מרשימות ומחזקות בארכת הזמן, וכך להפוך את ההשקעה למשתלמת בהחלט בביטחון עצמי שלך ובבריאות השיער.

עכשיו כשהתעלומת התגלתה, תוכל לקבל החלטה מבוססת מידע על טיפול בפלזמה ולבחור את האפשרות שתואמת לתקציב ולמטרות שלך. תפס את הקסם והתחיל את המסע שלך לשיער שמתמורר עם ביטחון!

מהו טווח העלויות של טיפול פלזמה?

העלויות של ההליך הייחודי נעות בטווח רחב יחסית ולטיפול פלזמה מחיר משתנה התלוי במגוון פרמטרים. טיפול פלזמה יעלה ברוב הקליניקות והמרפאות המקצועיות בין 1,200 ל-2,000 ש”ח. אם תבחרו לעבור סדרת טיפולים בעלת 3-5 מפגשים כדי לוודא שאתם מקבלים תוצאה מיטבית, העלות של כל הטיפולים תהיה בטווח של 3,600 עד 6,000 ש”ח לכל הסדרה.

טבלת השוואה: מחיר טיפול בפלזמה בישראל ובמדינות אחרות

מיקום טווח מחיר ממוצע בישראל טווח מחיר ממוצע בארצות הברית טווח מחיר ממוצע בממלכה המאוחדת טווח מחיר ממוצע בגרמניה טווח מחיר ממוצע בצרפת טווח מחיר ממוצע בספרד טווח מחיר ממוצע באוסטרליה טווח מחיר ממוצע בקנדה
ישראל 1,500 – 3,000 דולר N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A
ארצות הברית N/A 1,500 – 4,000 דולר 1,500 – 3,500 דולר 1,000 – 3,000 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 1,500 – 3,000 דולר 1,500 – 3,000 דולר
ממלכה המאוחדת N/A 1,500 – 3,500 דולר 1,000 – 3,000 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 1,000 – 2,500 דולר 1,500 – 3,000 דולר
גרמניה N/A 1,000 – 3,000 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 1,000 – 2,500 דולר 1,000 – 3,000 דולר
צרפת N/A 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,000 דולר 1,000 – 3,000 דולר
ספרד N/A 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,500 דולר 800 – 2,000 דולר 1,000 – 3,000 דולר
אוסטרליה N/A 800 – 2,500 דולר 800 – 2,000 דולר 800 – 2,000 דולר 800 – 2,000 דולר 800 – 2,000 דולר 800 – 2,500 דולר 1,000 – 2,500 דולר
קנדה N/A 1,500 – 3,000 דולר 1,500 – 3,000 דולר 1,000 – 3,000 דולר 1,000 – 2,500 דולר 1,000 – 2,500 דולר 1,000 – 2,500 דולר 1,500 – 3,000 דולר

לסיכום

טיפול פלזמה הוא טכניקה רפואית חדשנית הצוברת פופולריות רבה בשנים האחרונות. ההליך כרוך בשימוש בפלזמה מרוכזת המופקת מדגימת הדם של המטופל או המטופלת אשר עוברים את הטיפול. הפלזמה המוזרקת לאזור הייעודי מסייעת בתהליכי ריפוי וצמיחה טבעיים ומאפשרת לגוף לרפא את עצמו ולתקן תאים ורקמות פגומים. טיפול פלזמה מעניק פתרון למצבים רפואיים ואסתטיים כאחד, כמו נשירת שיער, התבגרות עור הפנים ופציעות ספורט. לטיפולי פלזמה מחיר משתנה הנע בטווח עלויות רחב יחסית ונקבע בהתאם לסוג הטיפול, מצב המטופל/ת, רמת המומחיות של הרופא המטפל ועוד פרמטרים רבים אחרים. הטיפול החדשני מעניק פתרון טבעי ויעיל ומתבצע בשיטה ייחודית בהליך מהיר המעניק תוצאות מרשימות.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים