דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » טיפול פלזמה לפנים מחיר – אז כמה זה עולה?

טיפול פלזמה לפנים מחיר – אז כמה זה עולה?

טיפול פנים פלזמה הוא טיפול מהפכני לטיפוח העור המשתמש בטכנולוגיית פלזמה למיצוק ומיצוק העור, שיפור המרקם והמראה שלו.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אחד הטיפולים האסתטיים החדשניים והיעילים ביותר הקיימים כיום הוא ללא ספק טיפול פלזמה לפנים. הטיפול מאפשר לתת מענה יעיל למצבים שונים כגון הזדקנות העור, קמטים וקפלים, רוזציאה, אקנה, צלקות ועוד. לטיפול בפלזמה לפנים מחיר משתנה המשתנה על פני טווח רחב יחסית של עלויות ומושפע מגורמים שונים. פעמים רבות היא מושפעת מגורמים כמו המוניטין של המרפאה או המרפאה, המומחיות והניסיון של הרופא המטפל, מצב הקרקפת וזקיקי השיער הקיימים, חומרת הנשירה ועוד גורמים רבים. כדי שתוכלו להכיר קצת יותר לעומק את טווח המחירים של הטיפול החדשני, ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת במאמר זה. עלויות, למי מתאים ההליך בעיקר ומהי התוצאה שלו.

תוכן העניינים:

מהו טיפול פלזמה בפנים?

טיפול בפלזמה לפנים נקרא גם “טיפול ערפדים” והוא טיפול מהפכני העושה שימוש בחומר מרוכז וייחודי בשם פלזמה עשירה בטסיות לשיפור המראה והמרקם של עור הפנים. הטיפול החדשני מכונה גם “טיפול ערפדים”, בגלל תמונות הסלפי (תמונות) שרבים מעלים לעמודי המדיה החברתית שלהם לאחר הטיפול, עם סימני דם על פניהם. ההליך כולל הזרקת כמויות קטנות של פלזמה לשכבה התת עורית של הפנים על מנת להפחית את המראה והעומק של קמטים, צלקות אקנה ופגמים אחרים בעור. הטיפול פועל על ידי גירוי הייצור הטבעי של קולגן ואלסטין בעור, חלבונים האחראים על מראהו ורמת האלסטיות שלו ועוזרים לשיפור המרקם והגוון הכללי שלו. טיפול פלזמה לפנים מעניק למטופלים עור חלק וצעיר יותר ללא צורך בניתוח או פרוצדורות פולשניות.

פיברובלסט פלזמה – הקסם!
גילוי מחדש של זוהר צעיר עם הפלזמה.

היתרונות שישאירו אתכם מאוממים

מדוע טיפול הפלזמה הפנים עושה תחושה בעולם היופי? היתרונות פשוט מדהימים! למשל, זה יכול להפחית ביעילות את הופעת הקמטים והקמטוטים ולמתן לך מראה פריש ומרוענן יותר. שנית, זה עובד פלאים בהתמודדות עם בעיות עור מעצבנות כמו קמטוטים בעיניים, קמטוטים של עישון וצלקות חפץ – מניח שהן לא תירקו זיעה בפנים! שלישית, אם אתם מתמודדים עם עור תלוי או עפעף מתרופף, טיפול זה יכול לעשות פלאים להרם ולמתוח, ולהעניק לכם הרמה צעירה בלי כל ניתוח פולשני.

ואם זה לא מספיק, יש לטיפול זה עוד יתרון מוסתר – זהו פרוצדורה מהירה ובעלת זמן התאוששות מינימלי! תוכלו לחזור ליומם השוטף ולהתרגש מהעור הזוהר שלכם באופן מיידי. מי כמוכם שלא ירצה את זה?

משנה את המשחק בחידוש העור

אוקי, אנחנו יודעים מה אתם חושבים – כל זה נשמע טוב מדי כדי שיהיה נכון. אבל תאמינו לנו, זה אמיתי! טיפול הפלזמה הפנים משנה את המשחק בחידוש העור. לא רק שהוא מספק תוצאות נראות, אלא ההשפעות שלו תמיד יוצאות עליהם!

תזכרו, כל עור אישי הוא ייחודי ומספר הטיפולים הדרושים יכול להשתנות. חלקם יכולים לראות תוצאות מרשימות כבר לאחר טיפול אחד, בעוד שאחרים יכולים לצרוך עוד קצת. אבל כאן הדבר העיקרי: טיפול הפלזמה הפנים מציע שדרוג טבעי וצעד אחד בכל פעם ששומר על עורכם נראה מרענן ומרוענן למשך חודשים!

לכל דבר תמיד יהיו חששות בטיחות

אתם עשויים להתהדר בשאלה: “האם זה בטוח לעור שלי?” כמובן! הפרוצדורה היא לא ניתוחית ועם מומחה מיומן ומנוסה, אתם נמצאים בידיים בטוחות. אך כמו כל פרוצדורה קוסמטית, יתכן שישנם תופעות לוואי קלות כמו אדמם, תיחושת מתיחה או קרקוב – אבל אל דאגה! אלו זמניים וחלק מתהליך ההחלמה הטבעי. המומחה שלך יספק לך הוראות אחרי טיפול מתאימות כדי להבטיח חיזוק חלק.

האם טיפול הפלזמה הפנים מתאים לכולם?

היופי של טיפול הפלזמה הפנים הוא בכך שהוא מתאים למגוון רחב של סוגי עור ובעיות. בין אם אתם בעשור הראשון של החיים ומחפשים מניעים מוקדםים או בעשור הרביעי ומתכוונים להפך את השעון אחורה בתהליך הזדקנות, טיפול זה עשוי להיות הנשק הסודי שלכם.

אולם, אם אתם בהריון או מניקות, יש לכם היסטוריה של צלקות קלואידיות או תנאים מסוימים של עור, יש להתייעץ עם מומחה מוסמך או דרמטולוג טרם תבצעו את הטיפול.

גברים ונשים, טיפול הפלזמה הפנים הוא הכרטיס שלכם לעור זוהר וצעיר. הפרוצדורה החדשנית ולא ניתוחית זו יכולה לעשות קסמים בחידוש העור ולהעלות את הביטחון שלכם. אז למה לחכות? תעשו את הצעד לעבר אחיזה בקסם של טיפול הפלזמה הפנים וראו איך העור שלכם משתנה, מעניק לכם מראה ותחושה של הגרסה הטובה ביותר שלכם – לנצח צעירים ונצח פאבולוס!

למי מתאים טיפול פלזמה לפנים?

ההליך החדשני נחשב להליך לא ניתוחי בטוח ויעיל המאפשר לשפר משמעותית את מרקם ומראה עור הפנים. הוא מתאים בעיקר לאנשים שיש להם קמטים, קמטים עדינים, כתמי גיל, נזקי שמש ושאר סימני הזדקנות בפנים. כמו כן, הטיפול משמש גם להפחתת הופעת צלקות אקנה וכתמים נוספים. הזרקת פלזמה עשירה בטסיות לתוך הפנים מסייעת לשפר את הגוון והמרקם הכללי של העור על ידי גירוי ייצור הקולגן ושיקום רמת האלסטיות הטבעית שלו. הטיפול ממצק עור רפוי או צנוח, מקטין את גודל הנקבוביות ומשפר את המרקם והגוון הכללי של עור הפנים.

טיפול פלזמה לפנים הוא בחירה מצוינת לאלו מכם שרוצים לשפר את מראה העור בהליך חדשני עם תוצאה טבעית. הפלזמה המרוכזת והמסונתזת מוזרקת ישירות לעור הפנים ומספקת מגוון יתרונות אנטי אייג’ינג כגון החלקת קמטים וקמטוטים, טיפול בפיגמנטציה, טשטוש צלקות, טיפול בפצעי אקנה ושיפור מרקם העור. טיפולי הזרקת פלזמה עשירה בטסיות לפנים מעניקים אפקט טבעי ואטרקטיבי של עור פנים חלק, מתוח וזוהר בעל מראה טבעי.

עור זוהר לאחר טיפול הפלזמה הפנים.
פלזמה ממוטבת מעבירה תהליך שינוי לעור מזדקן.

הגמישות של טיפול הפלזמה הפנים

אחד הנושאים המדהימים ביותר בטיפול הפלזמה הפנים הוא הגמישות שלו. הפרוצדורה הקוסמטית בלתי ניתוחית זו מתאימה למגוון רחב של סוגי עור ובעיות, ובכך היא נותנת אפשרות נכונה למתעניינים בחידוש עור. אז בואו נחלק את זה ונראה לאיזה מי זה עשוי להתאים.

1. לנערים המתמטנים על המניעה

האם אתם בעשרים הראשונים ומתעניינים לדעת מתי הזמן הנכון להתחיל להתעניין בעור שלכם? אז כאן יש לכם חדשות טובות – גם טיפול הפלזמה הפנים מתאים לכם! לקחת גישה מניעה בשלב מוקדם יכולה לעשות קסמים בשמירה על חיוניות וצעירות העור. עם הכוח של הפלזמה לגרום לייצור קולגן, העור שלכם יכול להישאר נגיש וזוהר לשנים הבאות.

2. קהל הגורמים להתחדשות עם חן

בשלישיות ובארבעים שלכם תתחילו להבחין בקמטוטים ובשינויים הסמויים באמצעות מרקם העור. טיפול הפלזמה הפנים יכול להציל אתכם! על ידי כוח הפלזמה הזה, הפרוצדורה הפועלת באופן יעיל על הסימנים הראשונים של הזדקנות, מקטינה את מראה הקמטים ומקדמת עור חלק. הגיע הזמן לקבל את ההזדקנות בחן בעוד שאתם שומרים על הזוהר של עורכם.

3. הנסיעים בן חמישים ומעבר

למי שמאמין שהגיל הוא רק מספר ורוצה להפך את השעון אחורה בתהליך הזדקנות, טיפול הפלזמה הפנים הוא ברית הידים שלכם! פרוצדורה מהפכנית זו יכולה לעשות קסמים בהלחמה בקמטוטים מעמיקים, בצמיחת העור ובבעיות שקשורות לגיל. עם היכולת המשובחת של הפלזמה להגביר את הקולגן, תוכלו ליהנות מהרמה טבעית ללא צורך בניתוחים פולשניים.

4. התמודדות עם בעיות עור מסוימות

אם יש לכם בעיות ספציפיות של עור כמו צלקות אקנה, קמטוטים בעין, קמטוטים של עישון או אפילו עפעף תלוי, טיפול הפלזמה הפנים יכול לטפל בכך! הגמישות של הטיפול מאפשרת טיפולים ממוקדים שמקטינים את המראה של בעיות אלה ומשאירים אתכם עם עור חלק יותר ומתוח.

תמיד יש לשים על בטחון

גם אם טיפול הפלזמה הפנים הוא פרוצדורה חזקה ובטוחה, חשוב תמיד לתת עדיפות לבטחון שלכם. ודאו שאתם עוברים את הטיפול עם מומחה מאומן ומנוסה. הם ייווענו אתכם בתהליך ויספקו לכם הוראות אחרי הטיפול המתאימות כדי להבטיח התאוששות חלקה ונעימה.

מי צריך להימנע מטיפול הפלזמה הפנים?

למרות שהטיפול מתאים למערכת רבה, ישנם מקרים בהם יש להתמקד בזהירות. אם אתם בהריון או מניקות, כדאי לדחות את הטיפול עד לאחר השלב הזה. בנוסף, אנשים עם היסטוריית צלקות קלואידיות או תנאים מסוימים של עור צריכים להתייעץ עם מומחה מאומן או דרמטולוג לפני שהם מתקדמים.

גברים ונשים, טיפול הפלזמה הפנים הוא הפתרון המודרני לעור חלק וזוהר. בין אם אתם בעשרים ובין אם בשנות הברכה שלכם, טיפול זה יכול להתאים לכל צרכים ובעיות שלכם. אז אל תהססו! תחזקו את קסם טיפול הפלזמה הפנים וצפו כיצד העור שלכם משתנה ומשאיר לכם מראה ותחושה של הגרסה הטובה ביותר שלכם – לנצח צעירים ולנצח פאבולוס!

כיצד מתבצע טיפול בפלזמה בפנים?

טיפול פלזמה לפנים מתבצע על ידי שימוש בחומר עצמוני המופק מדגימת דם הנלקחת מהמטופל או המטופלת אשר עוברים את ההליך. הזרקה ממוקדת של פלזמה עשירה בטסיות מאפשרת ליצור אפקט ייחודי של התחדשות התאים בעור ומשפרת את חילוף החומרים ברקמות התת עוריות. הפלזמה העשירה בטסיות נוצרת בטכניקה חדשנית אשר מפיקה את החומר ישירות מדגימת הדם של המטופל/ת לאחר שעברה במכשיר צנטריפוגה ייעודי להפרדת מרכיבי הדם. ההליך עושה שימוש בחומר עצמוני ולכן נחשב לבטוח ויעיל במיוחד. לקבלת התוצאה המיטבית מהטיפול, במקרים רבים יהיה צורך בסדרה של מספר טיפולים, לרוב בין 3 ל-5 מפגשים.

 

טיפול פנים פלזמה הוא טיפול מהפכני לטיפוח העור המשתמש בטכנולוגיית פלזמה למיצוק ומיצוק העור, שיפור המרקם והמראה שלו.
טיפול פנים פלזמה הוא טיפול מהפכני לטיפוח העור המשתמש בטכנולוגיית פלזמה למיצוק ומיצוק העור, שיפור המרקם והמראה שלו.

שלב 1: התייעצות עם מומחה לטיפוח העור

לפני שאתם מתכוונים לצאת למסע זה המרתק, השלב הראשון הוא להתייעץ עם מומחה מיומן ונסיוני לטיפוח העור. במהלך ההתייעצות, הם יבצעו בדיקה של סוג העור שלכם, יבינו את הדאגות שלכם ויקבעו אם אתם פוטנציאליים להיות מועמדים אידיאליים לטיפול הפלזמה הפנים. בנוסף, הם ייקחו את הזמן להסביר את כל התהליך, לענות על כל השאלות שיש לכם ולספק המלצות אישיות לטיפוח העור שלכם.

שלב 2: משתוללים את אזור הטיפול

כעת שאתם מוכנים להתחיל, זה הזמן להתכונן לטיפול. אזור הטיפול ישוטט בצורה יסודית ותסופח קרם משחה מרדים להתחממות אשר תדאג לנוחותכם בכל זמן של הפרוצדורה. לאחר שההרדמה תתפקח, תהיו מוכנים לחוות את הקסם שבטיפול הפלזמה הפנים.

שלב 3: עבודת מקלעת הפלזמה

הנה הכוכב של המופע – מקלעת הפלזמה! המכשיר החדישני הזה פועל כדי להעביר אנרגיה פלזמה מנוהלת לאזורים המטופלים של העור שלכם. המקלעת יוצרת פצעים מיקרוסקופיים, המפעילים את תהליך ההילות הטבעי של העור ומפעילים את ייצור הקולגן. התוצאה? שיפור ניכר במרקם העור, בחזיזות ובמראה הכולל.

שלב 4: התמודדות עם בעיות עור ספציפיות

אחד ההיבטים המדהימים ביותר של טיפול הפלזמה הפנים הוא גמישותו. המקלעת מיומנת יכולה להתאים את הפרוצדורה כדי להתמודד עם הדאגות הספציפיות שלכם. בין אם זה להפחית את הקמטים הדקים, להפחית צלקות אקנה, למתוח עור רפוי או לשפר את הכלליות של העור – מקלעת הפלזמה יכולה לעשות זאת כולה!

שלב 5: זמן התחדשות מינימלי, תוצאות מרביות

לאחר הפרוצדורה, תוכלו להתחיל לחוות קמטים אדומים ופריחה קלה – אך אל דאגה! אלו הם תופעות זמניות וחלק מהתהליך הטבעי של ההתחדשות. תלוי בעוצמת הטיפול, תוכלו לחזור לפעילויות היומיומיות שלכם בתוך יומיים או שניים ולצפות בעורכם הזוהר והמחודש.

שלב 6: קבלו את הקסם החשף

ככל שהימים יעברו, תחוו את התוצאות המרתקות של טיפול הפלזמה הפנים שהן מתבלות ומתעממות. העור שלכם ישתפר באופן מתמדת ויחשף קומפלקסיון זוהר וצעיר. על מנת לשמור ולמקסם את התוצאות, חשוב להבחין בהמלצות האישיות של מומחי טיפוח העור לגבי אחריות אחר הטיפול ולעקוב אחר תוכנית הטיפוח שלכם.

בטיחות והיגיינה תמיד בראש

טיפול הפלזמה הפנים הוא פרוצדורה בטוחה ויעילה בעזרת המומחים המתאימים. תמיד תתכננו את בטחונכם ותבחרו במרפאה מהימנה ובטכנאים מנוסים. פרוצדורה מוצלחת תתן לכם את התוצאות הטובות ביותר וחוויה מהנה.

כמסקנה, טיפול הפלזמה הפנים הוא קסם של ימי היום להשיג את העור של החלומות שלכם. מהגיבוי של דאגות עור ספציפיות ועד לשיפור המראה הכולל של העור, פרוצדורה זו מותאמת להתמודד עם כל הצרכים הייחודיים שלכם. אז, למה לחכות? חשפו את הקסם שבטיפול הפלזמה הפנים והתחילו את המסע אל עור זוהר וצעיר – לנצח פאבולוס ולנצח קסם!

מה התוצאה של טיפול פלזמה לפנים?

טיפולי פלזמה משמשים בעיקר למטרת חידוש ותיקון המרקם והמראה של עור הפנים. ההזרקה הממוקדת של הפלזמה העשירה בטסיות מעוררת את תהליכי הריפוי והחידוש הטבעיים של העור ומסייעת לזרז את הייצור של חלבונים חשובים למרקם העור כמו קולגן ואלסטין. לטיפול החדשני תוצאה מרשימה המתקבלת לאורך תקופת זמן, עם אפקט מתמשך. מדובר בשיטה בטוחה, לא פולשנית ומהירה לשיפור המראה והמרקם של עור הפנים. אחרי טיפול פלזמה לפנים, אתם יכולים לראות שיפור במראה ובעומק של קמטים, קמטוטים עדינים, צלקות אקנה, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים בפנים שלכם. כמו כן, הטיפול מסייע להפחית אדמומיות שמקורה במצבים בעור כמו רוזציאה. עם טיפולים קבועים לאורך זמן, תיהנו מתוצאות מרשימות לטווח הארוך.

Facial plasma treatment is an innovative cosmetic procedure that harnesses the power of plasma to stimulate collagen production, improve skin elasticity and reduce wrinkles.
טיפול בפלזמה לפנים הוא הליך קוסמטי חדשני הרותם את כוחה של הפלזמה כדי להמריץ את ייצור הקולגן, לשפר את גמישות העור ולהפחית קמטים.

נפיחות סבלים מוסרים

צלקות אקנה או כתמים זקופים היו דאגה קבועה? אל תדאגו! טיפול הפלזמה הפנים מוכן להתמודד גם עם התופעות האלה. בזמן שהפרוצדורה מפעילה קולגן ומקדמת התחדשות של העור, תראו כיצד התופעות הלא רצויות הללו נעלמות – ומשאירות אחריהן צורה מושלמת.

הזרם הזוהר: מתנה שאין סופה

ככל שהימים יחלפו, הקסם של טיפול הפלזמה הפנים ממשיך להתגלות. תחוו הזרם המהנה מתתיישב על העור – זרם שמזרים צעירות וביטחון. אמרו שלום לגירסה שלכם שנראית ומרגישה פאבולוסית בכל יום.

חוויית מותאם אישית: מתמודדים עם הצרכים שלכם

אחת התכונות המרשימות ביותר של טיפול הפלזמה הפנים היא הגמישות שלו. טיפול מהפכני זה יכול להיות מותאם אישית ולעמוד בפני דאגות וסוג העור שלכם. אם אתם רוצים עור חלק יותר, גמישות משופרת או מראה מחודש לכולי – מקלעת הפלזמה יכולה לעשות את זה הכול!

זמן התחדשות מינימלי, קסם מרבי

עוד אחד מהדברים המרשימים ביותר בטיפול הפלזמה הפנים הוא הזמן המינימלי של התחדשות. בניגוד לפרוצדורות ניתוחיות מוסרות, טיפול מהפכני זה מאפשר לכם להמשיך בפעילויות היומיומיות שלכם בזמן קצר. חווו את הקסם המרתק בלי להפסיק את הזמן התוספתי שלכם.

תוצאות מתמיכות: יופי שנשאר

היופי שבטיפול הפלזמה הפנים מתמודד עם תוצאות מיידיות וגם עם השפעות לאורך זמן. עם טיפוח עקיבה ורוטינת טיפוח עור יציבה, תוכלו לשמור על התוצאות הקסומות למשך חודשים קדימה. זו המתנה שממשיכה לתת.

טיפול הפלזמה הפנים היתרונות קרמים לעור פנים היתרונות
תוצאות מיידיות השפעה מיידית ושיפור עור תוצאות זמניות מספק לחות והזנה זמנית
גידול קולגן מפעיל ייצור קולגן יעילות מוגבלת התוצאות עשויות להשתנות על פי סוג עור האישי
תוצאות לטווח ארוך שומר על התוצאות למשך חודשים יישום רגיל דורש שימוש יומי קבוע כדי לראות תוצאות
טיפול מותאם אישית יכול להתמודד עם בעיות עור ספציפיות התאמה מוגבלת עשוי לא לטפל בעיות עור ספציפיות
זמן התחדשות מינימלי אפשר לחזור לפעילויות היומיומיות מהר תהליך יישום ארוך יותר דורש רוטינה ארוכה לפני שתראו תוצאות
טיפול רב-תכליתי מתמודד עם שוני תחומי עור טווח יישום מוגבל מיועד לטיפוח עור כללי ולא לבעיות ספציפיות של עור

ביטחון מוגדר מחדש

כשאתם מחווים את התוצאות המרתקות של טיפול הפלזמה הפנים, תבחינו בשינוי בביטחון מוגדר מחדש בתוככם. קבלו את הקסם שמשפר את היופי הטבעי שלכם ומחסיר מעמד את הפוטנציאל המלא שלכם – מבפנים ומבחוץ.

הקסם מחכה לכם

סיכום, טיפול הפלזמה הפנים הוא מסע אל עור מקסים – מסע שכולל תוצאות מיידיות ותוצאות ארוכות טווח. עם הקסם שבעידוד ייצור קולגן ובגישה מותאמת אישית, הפרוצדורה מתמודדת עם צרכים ייחודיים ומשקפת את הזרם הזוהר של יופי. אז, אם אתם מוכנים לפתוח את תיבת הקסמים שבטיפול הפלזמה הפנים, קחו את הצעד הראשון וחווו את העולם הקסום של טיפול הפלזמה הפנים – שם עור זוהר וביטחון אינסופי מחכים לכם!

במה המחיר של טיפול פלזמה לפנים תלוי?

העלות של טיפול פלזמה לפנים תלויה במספר פרמטרים, כדוגמת סוג הטיפול שאתם מקבלים, האזור המיועד להזרקה בפנים, ועוד. גורמים נוספים שיכולים להשפיע על המחיר כוללים את רמת הניסיון והכישורים של הרופא המטפל שלכם, כמו גם המיומנות והמוניטין של הקליניקה בה אתם עוברים את הטיפול. חשוב לבצע מחקר על הרופא המטפל שלכם לפני שאתם עוברים כל טיפול בפלזמה לפנים כדי להבטיח שהוא וצוות המרפאה מנוסים ומוסמכים בביצוע טיפולי פלזמה איכותיים ברמה גבוהה לעור הפנים.

גורמים טיפול הפלזמה הפנים קרמים לעור פנים
תוצאות מיידיות השפעה מיידית ושיפור עור מספק לחות והזנה זמנית
גידול קולגן מפעיל ייצור קולגן התוצאות עשויות להשתנות על פי סוג עור האישי
תוצאות לטווח ארוך שומר על התוצאות למשך חודשים דורש שימוש יומי קבוע כדי לראות תוצאות
התאמה אישית מותאם להתמודדות עם בעיות עור ספציפיות עשוי לא לטפל בעיות עור ספציפיות
זמן התחדשות מינימלי אין זמן התחדשות משמעותי דורש רוטינה ארוכה לפני שתראו תוצאות
טיפולים נוספים ניתן לשלב עם פרוצדורות נוספות מיועד לטיפוח עור כללי ולא לבעיות ספציפיות

גורם #1: נתינה ומומחיות של המרפאה

אחד מההיבטים הכרוכים ביותר שקובעים את מחיר טיפול הפלזמה הפנים הוא הנתינה והמומחיות של המרפאה. מרפאות מוכרות עם מטפלים מנוסים המתמחים בטכניקה הזו עשויות להחיות יותר על פני השירותים המשובחים שלהן. זכור, ככל שהמומחיות גבוהה יותר, כך התוצאות הקסומות עשויות להיות!

גורם #2: אזור הטיפול

הגודל ואזור העור שאתה רוצה לטפל בו משחקים תפקיד חשוב בקביעת מחיר הפרוצדורה. טיפול באזור קטן וספציפי יכול להיות זול יותר מהתמקדות באזורים גדולים יותר. אז, בין שאתה מכסה את הלחיים המהממות או מפתים את המצח, המחיר עשוי להשתנות בהתאם.

גורם #3: מספר הטיפולים

אף שקסם הפלזמה הפנים מתחיל לפעול בכוחו כבר בסדנה הראשונה, ייתכן שחלקם יזדקקו למספר טיפולים נוספים כדי להשיג את התוצאות הרצויות. מספר הטיפולים יכול להשפיע על העלות הכוללת. חכה בסבלנות לקסם, וזכור שדברים טובים דורשים זמן!

גורם #4: מיקום גאוגרפי

אמיתי או לא, המיקום הגאוגרפי של המרפאה יכול להשפיע גם על מחיר טיפול הפלזמה הפנים. בערים גדולות או שכונות יוקרתיות, המחיר עשוי להיות מעט יותר גבוה בשל דרישה גבוהה ועלות המחייה. אל תדאג – הקסם היופי מחכה לך, בלתי תלוי במקום!

גורם #5: טיפולים נוספים

על מנת להגביר את הקסם, חלק מהאנשים בוחרים לשלב טיפול הפלזמה הפנים עם פרוצדורות נוספות. טיפולים נוספים אלו עשויים להוסיף לעלות הכוללת, אך יכולים ליצור אפקט סינרגטי שמחשף תוצאות קסומות עוד יותר. קסם קטן יכול להגיע ממרחק רב!

גורם #6: התאמה ואישיות

היופי שבטיפול הפלזמה הפנים מבוסס על ההתאמה והאישיות שלו. לכל אדם יש צרכים ודאגות ייחודיות, והטיפול מותאם בהתאם. חוויית ההתאמה עשויה להתבטא בעלות גבוהה יותר, אך התוצאות המדהימות בלתי מעורערות מצדיקות את זה מדי פעם!

גורם #7: טיפול ומעקב לאחר הטיפול

טיפול לאחר הטיפול ופגישות המעקב הם חיוניים לשמירה על תוצאות הפלזמה הפנים המקסימות. מרפאות המציעות טיפול ומעקב מקיף עשויות לכלול את השירותים הללו במחירם. מעט זהות נוספת מבטיחה שהקסם יחזור לפעול וימשיך להפתיע!

גורם #8: איכות הציוד והמוצרים

תוצאות משובחות לעיתים קרובות מתחילות מציוד ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר. מרפאות שמשקיעות בטכנולוגיות חדשניות ומוצרים מרשימים עשויות לבקש מחיר גבוה יותר על שירותיהן. זכור, איכות הקסם משקפת את איכות הרכיבים!

חידוש עור מהפכני ללא ניתוח.
טיפול בפלזמה לחידוש טבעי של העור.

בסיכום, מחיר טיפול הפלזמה הפנים תלוי בשילוב של מספר גורמים, כולל הנתינה והמומחיות של המרפאה, אזור הטיפול, מספר הטיפולים, המיקום הגאוגרפי, טיפולים נוספים, התאמה אישית, טיפול ומעקב לאחר הטיפול ואיכות הציוד והמוצרים. אז אם אתה מוכן לחידוש הקסום ולהשקעה בקסם העור הזוהר, זכור שהתוצאות מגיעות כדי להשאיר אותך עם תחושת קסם והתהדרות!

מהו טווח המחירים עבור טיפול פלזמה לפנים?

מיקום טווח המחירים בישראל טווח המחירים ברחבי העולם
ישראל 2,500 – 7,000 ₪ 500 – 3,000 דולרים
ארצות הברית 500 – 2,500 דולרים 500 – 3,000 דולרים
אירופה 300 – 1,500 יורו 500 – 2,500 דולרים
אסיה 30,000 – 20,000 ין 300 – 2,000 דולרים

המחירים של טיפולי פלזמה לפנים משתנים בהתאם לגורמים שונים, ביניהם המוניטין של המרפאה, רמת המומחיות של הרופא המטפל וכמות הזריקות הנדרשת. גם גורמים כמו מצב העור וריכוז החומר ממלאים תפקיד בהשפעה על העלות, שכן הם קשורים לכמות הדם הדרושה לשם ביצוע ההליך ולסנתוז שלו באמצעות מכשיר הצנטריפוגה. טיפול פלזמה לעור הפנים זוכה לפופולריות רבה בכל העולם ומהווה דרך לא פולשנית לשיפור מרקם העור והצערת המראה. הטיפול המתקדם מאפשר לטפל במגוון מצבים בעור הפנים ומשקם אותו באופן מרשים במיוחד. אז כמה עולה טיפול פלזמה לפנים? טווח מחירים של טיפול פלזמה בישראל עומד על 1,200-1,800 ש”ח לטיפול בודד. במידה ונדרשת סדרה של מספר טיפולים, לרוב בין 3 ל-5 מפגשים, המחיר יעמוד על כ-4,000-6,000 ש”ח. 

לסיכום

תחום הרפואה האסתטית פועל לשיפור טכניקות הטיפול וכיום נותן מגוון פתרונות למצבים אסתטיים שונים בפנים. אחד הטיפולים שצובר פופולריות במהירות בארץ ובעולם הוא טיפול פנים פלזמה. שיטת טיפול מהפכנית זו מתאימה לכל סוגי העור וניתן להשתמש בה לטיפול בקמטים, קמטים עדינים, צלקות אקנה, כתמי גיל, נזקי שמש וסימני הזדקנות נוספים. הטיפול החדשני מכונה גם “טיפול ערפד”, בגלל תמונות הסלפי שרבים מפרסמים בדפי המדיה החברתית שלהם לאחר הטיפול, עם סימני דם על הפנים מיד לאחר ההזרקה. לטיפול בפלזמה לפנים המחיר משתנה לפי פרמטרים וטווחים שונים בטווח רחב יחסית, הנקבע באופן אישי. תוצאות הטיפול מרשימות, בעלות מראה טבעי ומשפרות הן את המראה החיצוני והן את התחושה הפנימית בכמה מישורים.

 

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים