דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » טיפול פלזמה לשיער – הפתרון הטבעי

טיפול פלזמה לשיער – הפתרון הטבעי

טיפול פלזמה לשיער

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

השיער שלנו מקושר באופן ישיר לתחושת הביטחון העצמי שלנו. משנה לשנה האחוז של אנשים אשר מאבדים את שיערם במהלך חייהם ממשיך לעלות. נשירת שיער והתקרחות יכולות להתרחש ממגוון סיבות, בעיקר גנטיות אך גם חיצוניות כמו סטרס, אורח חיים, זיהום אוויר, שימוש בתכשירים לא מתאימים, ועוד. תחום הרפואה האסתטית מציע פתרון חדשני ומתקדם לתופעת ההתקרחות, עם טיפול פלזמה לשיער. הטיפול מתמקד באופן ספציפי בזקיקי השיער החלשים שפעילותם הופחתה משמעותית במהלך השנים ומאפשר לחדש את קצב צמיחת השיער. הטיפול החדשני עושה שימוש בטכניקות ייחודיות, מעניק תוצאות מרשימות בהחלט ושיער מלא ושופע.

מה זה טיפול פלזמה לשיער? כיצד הוא מתבצע? למי הוא יכול להתאים? כל הפרטים החשובים על הטיפול הייחודי הזה כבר מחכים לכם במאמר.

מה זה טיפול פלזמה לשיער?

טיפול פלזמה לשיער הוא טיפול חדשני בתחום הרפואה האסתטית ובריאות השיער, אשר עושה שימוש בטכניקות מתקדמות. הטיפול מבוסס על שימוש בפלזמה עשירה בפקטורי גדילה (Growth Factors) ומעודדת את זקיקי השערה להצמיח שיער חדש במקומות בהם הוא היה דליל לפני כן. הפלזמה בה נעשה שימוש במסגרת הטיפול היא חומר כה ייחודי משום שהמקור היחידי שלו נמצא בגופו של אותו המטופל אשר עובר את ההליך. בחומר נמצא ריכוז גבוהה ביותר של פקטורי גדילה, למעשה פי 7 מהריכוז הטבעי שלהם בדם. על מנת להפיק את החומר המשמש עבור הטיפול, הוא נלקח ישירות מדמו של המטופל. בשל כך, הטכניקה הזו נחשבת לאחת הבטוחות ביותר עם סיכויים אפסיים לפתח תגובה אלרגית או סיבוכים כלשהם. ההזרקה של הפלזמה לתוך עור הקרקפת מאפשרת לעצור את תהליך ההתקרחות ולעודד את השיער לצמוח שוב.

למי טיפול פלזמה לשיער יכול להתאים?

כ-80% מהגברים וקרוב ל-40% מהנשים יחוו נשירת שיער במהלך חייהם. נשירת שיער לא רק פוגעת במראה החיצוני ומזוהה עם גיל מבוגר בעיקר, אלא גם בעלת השפעות הרסניות על הדימוי העצמי. מזה אלפי שנים ששיער נחשב בתרבויות רבות בעולם בתור מקור לכוח וגאווה. כאשר אנו מתחילים לאבד את השיער שלנו, שכבת ההגנה החיצונית נושרת ואנו נותרים חשופים, או במקרה הזה – קירחים. אנשים לרוב רואים את תופעת הנשירה בתור נקודת חולשה כמו עקב אכילס ונמנעים מלדבר עליה או לפנות לקבלת הטיפולים המתאימים ומוצאים את עצמם עוברים מתכשיר אחד לאחר מבלי שיגיעו לתוצאות הרצויות. היום, הפתרונות היחידים שיכולים באמת למגר את בעיית אובדן השיער הם טיפולים אסתטיים מתקדמים אשר עושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות.

טיפול פלזמה לשיער יכול לסייע לעצור את התופעה ואף להפוך אותה, כך שבמקום לנשור, השיער יתחיל לצמוח. הטיפול הייחודי הזה לשיער הוא הליך חדשני והפופולריות שלו תופסת תאוצה ברחבי העולם בשנים האחרונות, בעיקר בזכות הטכניקה הייחודית שלו והתוצאות המרשימות שהוא מעניק. הטיפול מתבצע פעמים רבות בתור טיפול המשך נפוץ לאחר השתלת שיער. כמו כן, הוא גם מהווה טיפול מומלץ לפני השתלת שיער, כהכנה מוקדמת טרם ביצוע ההליך. 

כיצד טיפול פלזמה לשיער מתבצע ומה מיוחד בו?

אז כפי שציינו, טיפול פלזמה לשיער נחשב לכה ייחודי משום שהוא עושה שימוש בחומר אשר מצוי בגופם של המטופלים עצמם, באופן טבעי. החומר מכיל פקטורי גדילה בכמות גבוהה ומרוכזת אשר מסייעים לעצור את נשירת השיער ומעודדים צמיחת שיער מחודשת. למה הכוונה בדיוק ואיך זה עובד? נסביר:

טיפול פלזמה לשיער משתמש בחומר ייחודי וטבעי לחלוטין אשר מצוי בדמם של המטופלים. במהלך הטיפול, קודם כל נלקחת דגימת דם מהזרוע של המטופל או המטופלת, בדומה לדגימת דם סטנדרטית. דגימת הדם מועברת למבחנה אשר מוכנסת למכשיר צנטריפוגה. בעזרת סיבובים מהירים של הצנטריפוגה ושימוש בנוזל הפרדה, המרכיבים השונים בדם מופרדים אחד מהשני כאשר חלקם שוקעים לתחתית וחלקם צפים כלפי מעלה. התהליך הזה מאפשר לרופא המומחה להפיק מדגימת הדם את הפלזמה הייחודית והמרוכזת הדרושה עבור טיפול פלזמה לשיער. החומר המרוכז והמסונתז נשאב לתוך מזרק חדש וסטרילי ולאחר מכן מוזרק חזרה אל גופו המטופל, ספציפית באזור הקרקפת. 

הפלזמה מחייה את זקיקי השיער, עוצרת את תהליך הנשירה וההתקרחות ומעודדת את הזקיקים להצמיח שיער חדש. הטיפול החדשני והמתקדם הזה נחשב לבטוח במיוחד משום שהוא עושה שימוש ברכיבים טבעיים בלבד עם תאימות ביולוגית של 100% לגופו של המטופל. הפלזמה העשירה מסייעת לזקיקי השערה למלא את הראש בשיער חדש. כמה חודשים לאחר הטיפול כבר ניתן להבחין בשיפור משמעותי בקצב הנשירה ולראות צמיחה מחודשת. מטופלים אשר סובלים מאובדן שיער יכולים לעבור את הטיפול הייחודי הזה וליהנות שוב משיער שופע.

לסיכום

אחד ההליכים הקוסמטיים החדשניים והיעילים ביותר שקיימים היום למיגור תופעת ההתקרחות והנשירה הוא טיפול פלזמה לשיער. הטיפול המתקדם עושה שימוש בחומר גלם ייחודי וטבעי אשר נלקח ישירות מגופם של המטופלים, מעובד ומסונן ולאחר מכן מוזרק חזרה לקרקפת. תוך זמן קצר אפשר להתחיל לראות תוצאות די מרשימות ולעצור את תופעת ההתקרחות.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים