דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » טיפול פלזמה לפני ואחרי – ההליך החדשני

טיפול פלזמה לפני ואחרי – ההליך החדשני

טיפול פלזמה לפני ואחרי

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

טיפול בפלזמה עשירה בטסיות הינו טיפול מהפכני שלא רק עוזר למטופלים במגוון מצבים שונים, הוא גם נחשב לבטוח ויעיל במיוחד. הטיפול החדשני משמש בתחום הרפואה הכללית והרפואה האסתטית לטיפול בהתקרחות, שיפור עור הפנים ומניעת כאבי פרקים. באסתטיקה רפואית הטיפול מסייע להביא להתחדשות של עור הפנים והפחתת כתמים וקמטים, בתחום שיקום השיער הוא מונע נשירת שיער ומקדם צמיחת שיער מחודשת, ובתחום האורתופדיה הוא מאפשר להעניק הקלה על כאבי פרקים, שרירים וגידים. לאפקט של טיפול פלזמה לפני ואחרי תוצאות מרשימות במיוחד והשפעה גדולה על האזור המטופל. ההליך מאפשר להגיע לתוצאות מעולות לטווח הארוך ללא סיכון לתופעות לוואי, בעיקר משום שהוא עושה שימוש בחומר עצמוני ולכן נחשב לבטוח ואפקטיבי במיוחד.

מהן ההנחיות לטיפול פלזמה לפני ואחרי? לאיזו תוצאה אפשר לצפות אחרי הטיפול וכיצד הוא מתבצע? כל התשובות מחכות לכם בהמשך המאמר.

הטיפול ב-PRP כתקווה לצמיחת שיער
טיפול בהזרקת PRP לשיער – המטופלת מתכוננת

מהו טיפול פלזמה וכיצד הוא מתבצע?

טיפול בפלזמה, ידוע גם בשמות טיפול בתפקידים רכים ובעשירי טפחות, הוא פרוצדורה רפואית חדשנית ויעילה שמנצלת את יכולות ההירגשה הטבעיות של הגוף כדי לעודד תחדש רקמות ולשחזרן. הטיפול כולל השימוש בדם של המטופל עצמו, אשר מעובד כדי להתרכז את הטפיחות והגורמים לצמיחה. אלו מרכיבים מרוכזים מוזרם אזור היעד, שמעוררים את תהליך הריפוי של הגוף ומעודדים את צמיחת התאים החדשים והבריאים.

התהליך של טיפול בפלזמה מתחיל עם נגיעה פשוטה בדם של המטופל. המדגם של הדם נכנס אז כלי טפטופה, ושם מועבר כדי להפריד את הטפיחות והגורמים לצמיחה מהרקמות האחרות של הדם. לאחר שה-PRP מתקבל, הוא נכנס בזהירות לתחום שנעשה בו הטיפול.

טיפול בפלזמה ניתן להשתמש בו במגוון של תחומים רפואיים וקוסמטיים. בתחום הדרמטולוגיה, הוא משמש באופן נפוץ לשיקום פנים כדי לטפל בבעיות כמו קמטים, קמטוטים ועקבות אקנה. הטפיחות ב-PRP גורמות להפעלת הפרודוקציה של קולגן, ולכן משפרות את מרקם וגוון העור.

בתחום האורתופדיה, הטיפול בפלזמה משמש להאיץ את החיוב של פציעות טנדונים, רצועות ושרירים. הוא מיועד בפרט לתקלות כמו טנדוניטיס ואוסטיארטריטיס.

טיפול בפלזמה הוא טיפול בטיפול נטול סיכון וחריפה, מאחר והוא משתמש בדם המטופל עצמו, מה שמפחית את הסיכון לתגובות חולשות או תופעות לוואי. הטיפול מתבצע במרפאה רפואית והמטופלים יכולים לחזור לפעילויותיהם הרגילות בקרוב לאחר הטיפול.

היתרונות של טיפול בפלזמה אינם מוגבלים רק לתחום האסתטיקה והאורתופדיה. הוא הוכיח גם נחיצות בקידום צמיחת שיער ושיפור עובי השיער באנשים שמתמודדים עם אובדן שיער.

אפשרות טיפול בשיקום שיער ללא ניתוח
שיער חדש ובריא בעקבות PRP

כולל, טיפול בפלזמה הוא טיפול רפואי חדיש המנצל את המשאבים הטבעיים של הגוף לצורך קידום הריפוי והתחדשות הרקמות. בזכות מגוון היישומים והתוצאות המרשימות, הפך הוא לאפשרות הנחשקת למספר רב של אנשים שמחפשים פתרונות טבעיים ויעילים לבעיות רפואיות וקוסמטיות שונות.

האם יש צורך במספר טיפולי פלזמה לקבלת תוצאות?

אחת השאלות הנפוצות שאנשים עושים כאשר הם עושים טיפולים בפלזמה היא האם נדרשות כמה ישיבות כדי להשיג תוצאות רצויות. התשובה לשאלה זו עשויה להשתנות בהתאם לתנאי המטופל ולתגובתו לטיפול.

בכמה מקרים, טיפול בפלזמה יחיד עשוי להיות מספיק כדי ליצור שיפורים ניכרים. לדוגמה, בשיקום פנים, ישיבה יחידה בפלזמה יכולה להוביל להפעלת הפרודוקציה של קולגן ולשיפור מרקם העור, ובכך ליצירת מראה צעיר יותר. באופן דומה, במקרים של פציעות קלות או קשיות בעור, ייתכן כי ישיבת פלזמה יחידה תהיה מספיקה לקידום הריפוי והתחדשות הרקמות.

טיפול פלזמה ליפטינג
החזר את נעוריות העור באמצעות טיפול פלזמה

מצד שני, במקרים אחרים, ייתכן כי ימולצו מספר טיפולים בפלזמה על מנת להשיג תוצאות אופטימליות. כך זה במיוחד במקרים של תחושות או בעיות עור חמורות יותר. לדוגמה, בשיקום שיער, יתכן כי ייתכנו מספר ישיבות של פלזמה על מנת לעורר את צמיחת השיער ולשפר את עובי השיער בצורה אפקטיבית.

תדירות הטיפולים בפלזמה יכולה גם להשתנות. בכמה מקרים, הטיפולים עשויים להיות מתוזמנים במרווחים קבועים במשך כמה שבועות או חודשים, ובמקרים אחרים, הם עשויים להיות בעיקר בזמן ארוך יותר.

חשוב לייעץ עם מומחה מקצועי ומוסמך כדי לקבוע את התוכנית הטיפולית המתאימה ביותר לצורכים האישיים. פועל ברוב הפגמים כדי להעריך את המצב הספציפי, לשקול את המטרות הטיפוליות ולהתאים את לו”ז הטיפול בפלזמה בהתאם.

על ידי זאת, כדאי להעיר כי טיפולים בפלזמה בדרך כלל מאוד בטוחים ונמדדים היטב, ולכן הם בראש הרשימה במגוון הרחב של יישומים רפואיים וקוסמטיים. הטבע הטבעי של הפלזמה, שנמצאת בדם של המטופל עצמו, מפחית את הסיכון לתגובות חיסוניות חלשות.

בסיכום, גם אם ייתכן כי ייתכן שטיפול בפלזמה יחיד יהיה מספיק בכמה מקרים ולפתרון במקרים אחרים יתבקשו מספר טיפולים בפלזמה, כל מטופל יכול להשיג את התוצאות הרצויות דרך גישה אישית וייחודית לטיפול.

מהן ההנחיות עבור טיפול פלזמה לפני ואחרי?

השימוש בפלזמה עשירה בטסיות דם בטיפולים שונים מהווה פריצת דרך מהפכנית בתחום הרפואי ומביא לשיפור משמעותי ביכולות הריפוי הטבעית של הגוף. הפלזמה מכילה ריכוז גבוה של חלבונים וגורמי גדילה, וכתוצאה מכך ההזרקה שלה מגרה את הגוף לייצר יותר מהם, מה שמעודד תהליכי החלמה והתחדשות טבעיים. טכניקה זו נחקרה רבות במהלך השנים ברחבי העולם והוכחה כמוצלחת לטיפול במצבים רבים. טיפול בהזרקת PRP הוא הליך פשוט יחסית, אשר נמשך בדרך כלל לא יותר מחצי שעה. הליך חדשני זה מאפשר למטופלים לחזור לשגרת היומיום שלהם זמן קצר לאחר סיום הטיפול, מה שגורם לחומר הייחודי להשפיע באופן הדרגתי וטבעי. שיטת טיפול זו נחשבת לאופציה אידיאלית עבור אלו מכם אשר מחפשים להשיג תוצאות טבעיות ושיפור במצבכם, באמצעות הליך טבעי וחדשני.

טיפול פלזמה לצלקות
ייעוץ לטיפול בברכיים לפני הניתוח בפועל

הנחיות לפני טיפול פלזמה

כדי להבטיח שההליך עובר בהצלחה, חשוב לבצע את ההוראות המדויקות שתקבלו מצוות הקליניקה או המרפאה בה אתם עוברים את הטיפול בפלזמה עשירה בטסיות. לפני טיפול פלזמה, יש להימנע משתיית אלכוהול ועישון לפחות ב-24 השעות שקודמות להליך. אלכוהול וניקוטין מדללים את הדם, מה שעלול לפגוע בתוצאות הטיפול. לפני ההליך עצמו יש למרוח משחת אלחוש אשר תאלחש את אזור ההזרקה ותמנע כאבים במהלך הטיפול. הרופא המומחה מורח את המשחה עבורכם ועל מנת שהיא תעבוד כראוי עליכם להמתין כ-15 דקות, בהתאם לסוג החומר. ביצוע הנחיות אלה יעזור לכם לעבור את ההליך בהצלחה ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר מהטיפול.

הנחיות אחרי טיפול פלזמה

אחרי טיפול פלזמה מומלץ למרוח באזור ההזרקה משחת הרגעה אשר הרופא המומחה שלכם ימליץ לכם עליה. בתוך 48 שעות מהטיפול, אתם עלולים לחוות נפיחות מקומית באזור ההזרקה, אשר בדרך כלל חולפת בתום היומיים הראשונים לאחר ביצוע ההליך. לשמירה על תוצאות הטיפול ויעילות מיטבית של ההזרקות, מומלץ להימנע בשבוע הראשון ממספר דברים. ביניהם שימוש באיפור ובטיפולי יופי למיניהם, מריחת קרם פנים, שימוש במסכות, טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער גוף וטיפולי לייזר, צביעת השיער, וכל דבר אחר שיכול לפגוע בתוצאות. כמו כן, חשוב להימנע מפעילות גופנית, שחייה בבריכה או בים, שימוש בג’קוזי או בסאונה, לפחות במשך השבועיים הראשונים לאחר הטיפול. כמו כן, חשוב להימנע מחשיפה לשמש במשך זמן זה, במידה ואתם חייבים לצאת לשמש, הקפידו לכסות את האזור בו עברתם את הטיפול. 

לאיזו תוצאה אפשר לצפות אחרי טיפול פלזמה?

טיפול הזרקת פלזמה עשירה בטסיות דם הינו הליך יוצא דופן וזוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות בעיקר בשל התוצאות המרשימות שלו. טיפול פלזמה לפני ואחרי מעניק הקלה משמעותית ושיפור ניכר עבור מגוון מצבים שונים. הטכניקה החדשנית עושה שימוש בדם עצמוני המכיל את הפלזמה העשירה בטסיות, במטרה לעורר התחדשות תאית. הפלזמה מאפשרת לחדש את האזור הפגוע, ומספקת תוצאות מרשימות במיוחד לאורך זמן. באמצעות הפעלת אנזימים ותאים באזורים המטופלים אליהם הפלזמה מוזרקת, שיטה חדשנית זו מאפשרת להעניק למטופלים תוצאה בטוחה ואמינה עם מינימום תופעות לוואי וללא זמן השבתה.

PRP תוצאות
טיפול לא פולשני בצמיחת שיער עם טיפולי PRP – ראו הבדל.

אילו שיפורים מדהימים ניתן לראות עם טיפול בפלזמה לפני ואחרי?

טיפול בפלזמה, ידוע גם כטיפול בדם עשיר בתרפיה (PRP), הפך לפרוצדורה מבוקשת מאוד בזכות התוצאות המדהימות שלה לפני ואחרי. הטיפול החדשני זה משתמש בתכונות החיוניות של הגוף כדי לשחזר ולמרוחב את העור, וכתוצאה מכך מתראים שיפורים ניכרים. לפני הטיפול, יתכן שיש למטופלים בעיות עור שונות, כגון קמטים קטנים, קמטוטים, צלולי פנים וכתמים לא אחידים בעור. אך לאחר טיפול בפלזמה, השיפורים מרשימים אכן.

שולחן השוואה המצורף מדגיש את ההבדלים בין טיפול בפלזמה ושיטות אחרות להתחדשות הפנים:

תכונה טיפול בפלזמה שיטות אחרות להתחדשות הפנים
מקור הטיפול משתמש בדם המטופל משתמש בחומרים כימיים סינטטיים
גורם מחיצה טבעי מעודד הפקת קולגן באופן טבעי משפר רמות קולגן באופן סינטטי
סיכון לאלרגניות סיכון נמוך לתגובות אלרגניות סיכון גבוה לתגובות אלרגניות
הליך הטיפול פרוצדורה דלילה וכמעט אין השבתה עשוי לדרוש ניתוח או השבתה משמעותית
אורך התוצאות התוצאות עשויות להחזיק בין מספר חודשים עד שנה עשוי לדרוש טיפוחים תכופים וטיפולים חוזרים
אפשרויות תופעות לוואי תופעות לוואי מינימליות, מכיוון שהטיפול משתמש בדם המטופל עשוי להיות יותר תופעות לוואי עקב חומרים סינטטיים
התאמה אישית מותאם לצרכי ולקשיים האישיים של כל אדם מתבצע על פי גישה תקנית

אחד השיפורים הבולטים ביותר שניתן לראות עם טיפול בפלזמה הוא ההפחתה המשמעותית במראה הקמטים והקמטוטים. הפתרון של פלזמה מעשיר בגורמים מגבירי חיים שמקדמים את הייצור של הקולגן, שמשמעותו חשובה לשמירה על אלסטיות וחוצצות העור. כתוצאה מכך, העור נהפך לקטיפה יותר, חושך יותר ומרגיש צעיר יותר, מעניק למטופלים מראה צעיר וזוהר.

מעבר לכך, טיפול בפלזמה יעיל ביותר בהפחתת מראה הצלולי פנים וכמו כן של סוגים אחרים של צלקות בעור. הגורמים מגבירי החיים בפתרון הם למעשה הגורמים שמעודדים את התיקון והגירוי של תהליכי השחזור האזורי, ומסייעים להעלות את כתמי הצלקות ולחשוף עור חלק יותר בתהליך.

כמו כן, הטיפול בפלזמה יעיל גם ביציבת גוון העור ובהפחתת הכתמים הכהים, משאיר לעור מראה שווה וזוהר.

שיפור נוסף מרשים עם טיפול בפלזמה הוא שיפור בטקסטורה הכוללת של העור. רבים מהמטופלים חווים טקסטורה רכה ומתחת לפניו תוך תהליך, מה שמקנה מראה עור בריא ורענן יותר.

אחת התוצאות הכי נפלאות של הטיפול בפלזמה היא החיזוק בביטחון העצמי של המטופלים לאחר שהם רואים את השיפורים המשמעותיים בעורם. ההבדלים בין לפני ואחרי הטיפול פעמים רבות מרשימים עד כדי כך שהמטופלים מרגישים נוח וביטוחיים יותר בעורם, ובכך משפיעים חיובית על פרטים רבים בחייהם.

טיפול פנים פלזמה הוא טיפול מהפכני לטיפוח העור המשתמש בטכנולוגיית פלזמה למיצוק ומיצוק העור, שיפור המרקם והמראה שלו.
טיפולי שיקום שיער ללא ניתוח – מתקן איכותי ומהימן.

חשוב לציין כי התוצאות המדויקות של הטיפול בפלזמה יכולות להשתנות בהתאם לגורמים אישיים, כגון סוג העור, גיל ובעיות עור ספציפיות. אך רוב המטופלים חווים שיפורים נפלאים לפני ואחרי שהופכים את טיפול בפלזמה לבחירה מועדפת ומתרבה לשחזר את הפנים באופן שאופטימלי.

בסיכום, השיפורים המדהימים שניתן לראות עם טיפול בפלזמה לפני ואחרי מהווים הוכחה ליעילות ולכל ציפיותיו של הפרוצדורה החדשנית זו. מהקטמים וצלקות העור עד לשיפור טקסטורת העור וגוונו, הטיפול בפלזמה מציע מגוון רחב של יתרונות. עם התוצאות הטבעיות והארוכות שלו, אין תמימות בכך שמספר גובר של אנשים משעשעים נכון לטיפול בפלזמה על מנת להשיג את השיפורים בעור שהם מעוניינים לראות.

לסיכום

טיפול פלזמה עשירה בטסיות הוא אחד הטיפולים הפופולריים והמצליחים ביותר המספקים פתרון למגוון רחב של בעיות בריאותיות ואסתטיות. לטיפול פלזמה לפני ואחרי תוצאות מרשימות במיוחד והוא מסייע במצבים שונים, בתחום הרפואה הכללית והרפואה האסתטית. הטיפול הייחודי מתבצע באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ושיטות חדשניות, אשר עושות שימוש במולקולות הקיימות באופן טבעי בגוף האדם, פלזמה עשירה בטסיות דם. דגימת הדם נלקחת מהמטופל או המטופלת שעוברים את ההליך, מטוהרת ומסונתזת עד להפקת הפלזמה. לאחר מכן החומר המרוכז מוזרק ישירות לאזורים אשר דורשים טיפול בגוף. ההזרקה מפעילה תהליכי ריפוי והתחדשות טבעיים בגוף, אשר מייצרים מחדש חלבונים חשובים האחראיים על שיקום וצמיחה מחודשת של הרקמות והתאים. לשמירה על התוצאות וריפוי מיטבי יש להישמע להוראות הרופא המומחה והצוות המטפל שלכם.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים