דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » שיטת PRP להצמחת שיער – כך זה עובד

שיטת PRP להצמחת שיער – כך זה עובד

שיטת PRP להצמחת שיער

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

המראה של השיער שלנו משפיע על המראה הכללי באופן משמעותי ומקושר ישירות לתחושת הביטחון העצמי והדימוי האישי שלנו. אנשים רבים בכל העולם חווים נשירת שיער, אובדן שיער והתקרחות במהלך חייהם. התופעה מתרחשת בקרב קרוב ל-80% מהגברים וכ-40% מהנשים, עם אחוזים שרק ממשיכים לעלות משנה לשנה. בעבר, במקרים של התקרחות לא נותרה הרבה ברירה לנשים אלא לחבוש פאות או לנסות למלא את האזורים עם תוספות שיער כבדות שרק מחמירות את המצב; ולגברים לא נותר אלא להשלים עם ראש מקריח ושיער דליל. היום, תחום הרפואה האסתטית מציע פתרונות יעילים לטיפול בתופעת אובדן השיער וההתקרחות עם טכניקות חדשניות, כאשר אחת היעילות ביותר היא שיטת PRP להצמחת שיער.

אז איך זה עובד? במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי לגבי שיטת PRP להצמחת שיער. כיצד הטיפול מתבצע, למי הוא מתאים, ולאיזו תוצאה אפשר לצפות.

מהו אובדן שיער ומדוע הוא מתרחש?

התופעה של אובדן שיער, נשירת שיער והתקרחות פוגעת במראה החיצוני באופן משמעותי ובשל כך גם בדימוי והביטחון העצמי. הקרחה בדרך כלל מזוהה עם גיל מבוגר מאוד, אך בפועל אנשים רבים מתחילים לאבד את השיער שלהם כבר במהלך שנות העשרים לחייהם. משנה לשנה אחוז הגברים והנשים המקריחים עולה והביקוש לפתרונות יעילים לתופעה עולה גם הוא בהתאם. הסיבות לתופעה הלא נעימה הזו מגוונות והיא נוצרת בעקבות גורמים שונים, עליהם לא תמיד יש לנו שליטה. בין הגורמים המרכזיים לתופעה נמנים גנטיקה, לחץ וסטרס, זיהום אוויר, שימוש בחומרים לא איכותיים, וכדומה. התופעה בעלת השפעות שליליות ויכולה להוות מטרד של ממש. תחום שיקום השיער והרפואה האסתטית מעניק לאנשים הסובלים מהתקרחות פתרון יעיל עם טיפול טבעי – שיטת PRP להצמחת שיער. הטיפול בשיטה זו מאפשר להאט ולעצור את הנשירה וההתקרחות, להצמיח שיער חדש ולמלא את הקרקפת בשיער מלא ובריא כפי שהיה בעבר ואף יותר מאי פעם.

מהי שיטת PRP להצמחת שיער ואיך זה עובד?

שיטת PRP להצמחת שיער היא שיטת טיפול חדשנית ומתקדמת ביותר אשר תפסה תאוצה בכל העולם בשנים האחרונות בתחום שיקום השיער. היא נחשבת לשיטת הטיפול המובילה והיעילה ביותר למיגור של נשירת שיער והתקרחות, ומסייעת לעודד זקיקי שיער פגומים לפעול מחדש ולהצמיח שיער באזורים בהם הוא היה דליל. שיטת PRP להצמחת שיער נחשבת לטכניקת טיפול מובילה בנשירת שיער בקרב גברים ונשים כאחד ומעניקה תוצאות מרשימות. היא נחשבת גם לטיפול מקדים נהדר לפני השתלת שיער, וכן גם לטיפול המשך נפוץ לאחר ביצוע השתלת שיער לשמירה על התוצאות.

כיצד טיפול בשיטת PRP להצמחת שיער מתבצע?

הטיפול עצמו מתבצע בשיטה ייחודית אשר עושה שימוש בחומר טבעי המופק מדגימת דם שנלקחת מהמטופל או המטופלת שעוברים את ההליך. דגימת הדם מועברת למכשיר צנטריפוגה ייעודי אשר מטרתו להפריד את המרכיבים השונים בדם. לאחר מכן נשאבת אחת השכבות, אשר מכילה ריכוז גבוה של חלבונים האחראיים לצמיחה ופקטורי גדילה (growth factors) הנקראת פלזמה עשירה בטסיות. הפלזמה לבסוף מוזרקת בחזרה לגוף של המטופל/ת, ישירות לאזור הקרקפת. בזכות העובדה שהפלזמה מכילה ריכוז גבוה במיוחד של טסיות דם, היא מאפשרת לסייע לתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. כאשר היא מוזרקת לעור הקרקפת, הפלזמה העשירה מעודדת את זקיקי השיער הרדומים לפעול מחדש ולהתחיל להצמיח שיער שוב. השיטה החדשנית דורשת חזרה על הטיפול בין 3 ל-5 פעמים לקבלת תוצאות מיטביות. בסוף סריית הטיפולים, ניתן לראות צמיחה מחודשת של שיער בקרקפת במקומות בהם הוא היה דליל. הקרקפת מתחילה להתמלא בשיער חדש, בריא וחזק ומתקבל מראה שיער בריא ושופע.

למי שיטת PRP להצמחת שיער מתאימה?

הטיפול החדשני המתבצע בשיטת PRP להצמחת שיער, מהווה פתרון מיטבי עבור אנשים הסובלים ממצבים של נשירת שיער והתקרחות. הוא מתאים לאנשים בעלי מצב בריאותי תקין, אשר יש להם אזורים בקרקפת בהם נותרו זקיקי שיער חיים. בכדי שהשיטה תעבוד, יש צורך בכמות כלשהי של זקיקי שיער בריאים בקרקפת, גם אם היא קטנה. השיטה הייחודית והחדשנית הזו מסייעת לגברים ונשים בכל העולם לשפר את המראה החיצוני ותחושת הדימוי האישי, על ידי חידוש צמיחת השיער.

איך שיטה זו עדיפה על טכניקות אחרות להצמחת שיער?

טיפול PRP לשיער נחשב לטיפול חדשני ופורץ דרך בתחום שיקום ובריאות השיער. הוא עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית ובטוחה, עם חומר המופק ישירות מדגימת הדם של המטופל/ת. הוא זכה לפופולריות הרבה שלו בעיקר בזכות היעילות המדהימה שלו לשקם את השיער, למנוע נשירת שיער ולהאט את תהליך ההתקרחות אצל נשים וגברים. הזרקות של פלזמה עשירה בטסיות מסייעות לגרום לזקיקי השיער לעבוד מחדש ולהצמיח שיער במקומות בהם הצמיחה נעצרה קודם לכן.

בשונה משיטת PRP להצמחת שיער, כל הטיפולים האחרים שקיימים היום נגד התקרחות ונשירת שיער דורשים התעסקות יומיומית, שבדרך כלל מתפרסת על פני תקופות זמן ממושכות. אנשים הסובלים מאובדן שיער ומחפשים אחר פתרונות מידיים בתכשירים שונים כמו סרומים, מסרקי לייזר, תרופות, וכדומה – ימצאו עצמם משלמים סכומים כסף גבוהים מדי שנה, מבלי לקבל את התוצאה המצופה. שיטת PRP להצמחת שיער מאפשרת להגיע לתוצאה מיטבית המחזיקה לאורך זמן רב, ללא הצורך בהתעסקות נוספת. לשמירה על התוצאות של הטיפול מומלץ לבצע אותו בסדרה של מספר טיפולים עם מרווחים דומים ביניהם. לאחר מכן, ניתן לחזור על ההליך אחת לשנה כדי לוודא שההתקרחות לא חוזרת ושצמיחת השיער ממשיכה באופן טבעי.

לסיכום

אחד הטיפולים היעילים ביותר למיגור התקרחות ועידוד צמיחה מחודשת של שיער מתבצע בשיטת PRP להצמחת שיער. השיטה הייחודית הזו עושה שימוש בטכניקה חדשנית במהלכה נלקחת כמות קטנה של דם מהמטופל/ת, ממנה נשאב החומר בו נעשה שימוש במהלך הטיפול. החומר המרוכז והמסונתז הוא פלזמה עשירה בטסיות, אשר על ידי הזרקתו לקרקפת הוא מסייע בעידוד זקיקי השיער לחדש את פעולתם. לאחר 3-6 חודשים ניתן לראות את תוצאות הטיפול, עם צמיחת שיער מחודשת וראש מלא שיער צפוף, חזק ומרשים.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים