דף הבית » מאמרים טיפולי פלזמה » טיפול פלזמה ליפטינג לעור צעיר רענן ומתוח

טיפול פלזמה ליפטינג לעור צעיר רענן ומתוח

טיפול פלזמה ליפטינג

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

עם השנים ככל שאנו מזדקנים, העור שלנו מאבד מהגמישות והמוצקות שלו. כתוצאה מכך נוצרים בפנים קמטים, קמטים ואפקט של רפיון ורפיון. בעוד שיש היום טיפולים רבים שעוזרים להתמודד עם החששות שלנו לגבי מראה העור המזדקן, טיפול פלזמה ליפטינג מספק תוצאות מרשימות במיוחד וצבר פופולריות רבה בשנים האחרונות. לאחרונה מתמיד, אנשים רבים מעדיפים לפנות לאפשרויות לא פולשניות המעודדות ריפוי טבעי והתחדשות העור. טיפול פלזמה ליפטינג הינו הליך חדשני ופורץ דרך העושה שימוש בפלזמה הטבעית הנמצאת בדם שלנו, במטרה להמריץ את ייצורם של חלבונים חשובים לחידוש העור כמו קולגן ואלסטין. ההליך הייחודי מסייע לקדם את ריפוי העור ומעניק למטופלים מראה עור צעיר ומתוח. במאמר זה נסביר על הליך הטיפול החדשני להרמת פלזמה, כיצד הוא מתבצע ומה הופך אותו לכה מומלצת לקבלת האפקט של מיצוק העור והצערת הפנים.

מהו טיפול הרמת פלזמה?

הרמת פלזמה היא טיפול קוסמטי לא פולשני המתבצע על ידי הזרקה ממוקדת ועדינה של פלזמה עשירה בטסיות לאזור הפנים. הפלזמה מופקת מדגימת הדם של המטופלים עצמם ומטרתה להמריץ את ייצור הקולגן, לשפר את גמישות העור ולהפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים. טיפול הרמת פלזמה אורך לרוב כ-30-60 דקות, תלוי באזור המטופל ובמצב העור. לפני הטיפול העור עובר חיטוי והרדמה מקומית באמצעות קרם הרדמה על מנת למזער את תחושת אי הנוחות במהלך ההליך. הטיפול הייחודי הינו בטוח, לא פולשני וכרוך בתקופת החלמה מינימלית.

טיפול פלזמה ליפטינג לעור צעיר רענן ומתוח

כיצד מתבצע טיפול הרמת פלזמה?

במהלך ההליך, כמות קטנה של דם נשאבת מזרוע המטופל ומועברת בצנטריפוגה כדי לחלץ את הפלזמה העשירה בטסיות. לאחר מכן, הפלזמה מוזרקת ישירות לשכבה התת עורית בפני המטופל באמצעות מחט עדינה או צינורית דקה. הטיפול בטוח ויעיל במיוחד, עם מינימום תופעות לוואי ותוצאות מהירות. רוב המטופלים שעוברים את ההליך החדשני יכולים לראות שיפור משמעותי במרקם ובמראה העור שלהם, עם עור חלק, מתוח וזוהר.

מה צריך לדעת לפני טיפול הרמת פלזמה?

לפני שאתם עוברים טיפול הרמת פלזמה, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך ומנוסה בתחום על מנת שתוכלו לקבוע האם הטיפול מתאים לכם. שתפו את הרופא המטפל בכל מצב רפואי שיש לכם ובסוגי התרופות שאתם נוטלים, שכן אלו עלולות להשפיע על יעילות הטיפול והצלחתו. לפני ההליך, יש להימנע מדללי דם כמו אספירין ואיבופרופן, לפחות שבוע לפני הטיפול. כמו כן, חשוב להימנע מצריכת אלכוהול ועישון לפחות 24 שעות לפני ההליך.

מתי ניתן לראות את תוצאות הטיפול?

לאחר הטיפול, המטופלים עשויים לחוות נפיחות קלה, אדמומיות או חבורות במקום ההזרקה, אך אלו חולפים בדרך כלל תוך מספר ימים. לאחר הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש ומומלץ למרוח קרם הגנה עם SPF גבוה לפחות שבוע לאחר הטיפול. בתום תקופת ההחלמה מההליך ניתן להבחין בשיפור משמעותי במרקם ובמראה העור ובאפקט הרמה. התוצאות מתקבלות לרוב מספר שבועות לאחר הטיפול, עם שיפור מתמיד לתקופה של עד כחצי שנה. רוב המטופלים יידרשו לעבור סדרת טיפולים כדי להגיע לתוצאות הרצויות. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לפני ביצוע ההליך ולמלא אחר אמצעי הזהירות הנדרשים לפני ואחרי הטיפול כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

מה הופך טיפול הרמת פלזמה למומלץ?

טיפול הרמת פלזמה מלווה ביתרונות רבים. אלה כוללים בעיקר:

  • טיפול לא פולשני – טיפול בפלזמה אינו פולשני ואינו מצריך חתכים, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור אנשים אשר מהססים לעבור פרוצדורות כירורגיות.
  • חומר טבעי – ההליך משתמש בפלזמה של המטופלים עצמם לקידום ייצור קולגן ונותן אפקט של עור פנים למראה טבעי וצעיר יותר.
  • החלמה מהירה – אתה יכול לחדש את הפעילות היומיומית שלך מיד לאחר ההליך.
  • שיפור כללי – הפלזמה מסייעת גם בטיפול במגוון בעיות עור. קווים עדינים, קמטים, עור נפול וצלקות אקנה.
  • תוצאות ארוכות טווח – התוצאות של טיפול הרמת פלזמה הינן ארוכות טווח, כאשר רוב המטופלים חווים שיפור במרקם העור ובמיצוקו במשך כשנתיים.

מי המועמד האידיאלי לטיפול החדשני?

טיפול הרמת פלזמה מתאים לנשים וגברים כאחד המעוניינים לשפר את מראה עור הפנים מבלי לעבור פרוצדורות פולשניות ולא טבעיות. מועמדים טובים לטיפול בפלזמה הם בעיקר אנשים הסובלים מקמטי הבעה וקמטים עדינים יחסית, עור רפוי או יבש, צלקות אקנה, רוזציאה, פיגמנטציה ועוד. חשוב לציין כי ההליך אינו מתאים לאנשים עם מצבים רפואיים מסוימים או לנשים בהריון. התייעץ עם רופא מקצועי ומוסמך לפני שאתה עובר את הטיפול כדי לקבוע אם הוא מתאים לך.

טיפול פלזמה ליפטינג

לסיכום

טיפול הרמת פלזמה הוא הליך קוסמטי בטוח ויעיל המקדם ריפוי טבעי והתחדשות העור. ההליך מבוצע על ידי שימוש בפלזמה המופקת מדם המטופל עצמו כדי להמריץ את ייצור הקולגן ולשפר את גמישות העור. ההליך החדשני הוא אופציה אולטימטיבית לאנשים שרוצים לשפר את מראה העור מבלי לעבור הליכים פולשניים.

השאירו פרטים להתייעצות בחינם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

צריכים ייעוץ?

לייעוץ חינם השאירו פרטים